Zaufali nam:

  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
  • Zaufali nam
poprzednim miesiącu październik 2014 następnym miesiącu
P W Ś C Pt S N
week 40 1 2 3 4 5
week 41 6 7 8 9 10 11 12
week 42 13 14 15 16 17 18 19
week 43 20 21 22 23 24 25 26
week 44 27 28 29 30 31

Logowanie



Co to jest event?

Event (ang.) - (po polsku wydarzenie, zdarzenie) – Najprościej mówiąc: event w języku angielskim znaczy „wydarzenie”. W rozumieniu branży eventowej – jest to wydarzenie zaplanowane i zorganizowane pod kątem ściśle określonego celu.


Ten cel determinuje rodzaj wydarzenia, uczestników, miejsce, czas i niezbędne środki. Event jest narzędziem do osiągnięcia zamierzonego celu. Eventy można podzielić na wiele kategorii. Gdy jako kryterium przyjmiemy rodzaj wydarzenia mówimy o eventach kulturalnych, rozrywkowych, sportowych, przygodowych, wyjazdowych, ugoszczeniowych (tzw. hospitality)... Jeśli przyjąć jako kryterium cel eventu - wydarzenie może integrować, motywować (eventy korporacyjne), propagować idee (eventy społeczne, publiczne), edukować (konferencje, szkolenia) lub kształtować wizerunek marki (marketing events)...

Kto tworzy branżę eventową? W przekonaniu twórców SBE tzw. branżę tworzą trzy grupy ludzi (podmiotów), których działania składają się na ostateczny kształt wydarzenia i, co za tym idzie, osiągnięcie zamierzonego celu. Są to: • Organizatorzy. Agencje eventowe i incentive, PCO, DMC, działy eventowe w agencjach reklamowych, agencjach Public Relations, domach mediowych, pracownicy działów organizacji wydarzeń w korporacjach, działający na rzecz klienta wewnętrznego.

• Firmy i ludzie reprezentujący miejsca, w których organizuje się eventy (czyli tzw. miejsca eventowe). Zarządzający salami koncertowymi i konferencyjnymi, galeriami sztuki, obiektami sportowymi, hotelami, lokalami gastronomicznymi, przestrzenią miejską etc.

• Podwykonawcy. Firmy i ludzie, dzięki którym realizacja eventu przebiega zgodnie z planami organizatorów. Są wśród nich artyści, prelegenci, nagłośnieniowcy, oświetleniowcy, pirotechnicy, pracownicy cateringu i agencji ochrony, firm transportowych i wielu innych.

Zapraszamy do Działu Imprezy firmowe

Wrzuć na:

Facebook MySpace Twitter Digg Delicious Stumbleupon 
stat4u