---------------------------------
Agencja Power /dawniej Powersport/ specjalizuje się w organizacji imprez firmowych i integracyjnych dla firm, wyjazdów motywacyjnych i okolicznościowych, a także wydarzeń specjalnych. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, składania zapytań oraz spotkań podczas których przedstawimy Państwu pełną ofertę oraz stworzymy wyjątkową kreację specjalnie dla Państwa.
    ---------------------------------

Oferta POWERSPORT

  • Imprezy firmowe

    Imprezy firmowe

    Imprezy integracyjne, promocje nowych produktów, wyjazdy motywacyjne, imprezy okolicznościowe to nieodzowne elementy funkcjonowania wszystkich przedsiębiorstw. Wychodząc naprzeciw konkurencji przygotowaliśmy wiele oryginalnych scenariuszy wykorzystując nowatorskie pomysły oraz najnowsze osiągnięcia techniki.
  • Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy zagraniczne to najlepsza forma motywacji i uznania zasług pracowników. To także świetny sposób wyrażenia wdzięczności Kluczowym Klientom Firmy za dotychczasową współpracę. Oczywiście pod warunkiem, że będą to wyjazdy dokładnie zaplanowane, bogate w atrakcje i zrealizowane w unikalnych miejscach.
  • Wydarzenia specjalne

    Wydarzenia specjalne

    Od wielu lat organizujemy i wspieramy różnorodne projekty i inicjatywy, łącząc je z podstawowymi wartościami firmy - ciągłego odkrywania nowych, lepszych sposobów działania, poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, poszerzania granic możliwości. Zapraszamy do śledzenia Wydarzeń Specjalnych na naszej stronie.

Aktualności

13 luty 2018
Srebrny Certyfikat w programie Solidna Firma dla Agencji POWER

Srebrną statuetkę dla Agencji POWER w programie "Solidna Firma 2017" odebrał z ramienia Agencji POWER 9 lutego 2018r. nasz dzielny Incentive Manager Piotr . Certyfikaty Solidna Firma to spe...

19 grudzień 2017
Magicznych Chwil życzy Agencjia POWER

20 lat temu w 1997 roku w ostatni tydzień marca zaczęły się nasze pierwsze wyjazdy narciarskie do Val Thorens. Przez ten czas wiele się nauczyliśmy, niejedno zmieniliśmy, stabilnie się rozwijaliśmy.Je...

25 październik 2017
Nowy, większy Magazyn POWER

Nowa dobra wiadomość z „Życia Agencji POWER” Nie mieliśmy już jak i gidze pomieścić naszych kreatywnych pomysłów :) Zmieniliśmy więc lokalizację i powiększyliśmy 4 krotnie nasz magazyn :) Od 1.1...

27 marzec 2017
POWER - jubileusz 20-lecia!

Już 20 lat z POWER!W ostatni tydzień marca 1997 roku zaczęły się nasze pierwsze wyjazdy narciarskie do Val Thorens - 20 lat temu. Przez ten czas wiele się nauczyliśmy, niejedno zmieniliśmy, stabilnie ...

Wyszukiwanie

Logowanie

Koszyk

Koszyk jest pusty

Olga Krzemińska-Zasadzka i Anna Nowakowska: To było piękne 10 lat, czas na przekazanie sterów w Stowarzyszeniu Branży Eventowej.

SBE czas na zmiany 2Kadencja trzeciego zarządu SBE dobiega końca w grudniu br. Olga Krzemińska Zasadzka oraz Anna Nowakowska funkcje w zarządzie pełnią od początku istnienia SBE. Obie zdecydowały o niekandydowaniu do kolejnego zarządu i przekazaniu sterów w organizacji nowym osobom. 

Po raz pierwszy spotkałyśmy się ponad 10 lat temu online. Na jednym z portali społecznościowych aktywnie zaczęłyśmy uczestniczyć w licznych dyskusjach na wszelkie tematy branżowe zaczynając od poszukiwania ciekawych atrakcji na eventy, poprzez wymianę doświadczeń oraz wiedzy i wreszcie poruszając problemy i bolączki branżowe. Na łamach grupy poruszaliśmy wiele tematów, tam każdy sobie pomagał, wzajemnie inspirował, wspierał. Poczuliśmy, że spotkania z sieci należy przenieść do realu i zacząć wspólnie działać na rzecz rozwoju polskiej branży eventowej, Wszystkim nam przyświecał 1 cel – profesjonalna branża eventowa. – mówi Olga Krzemińska Zasadzka Vice Prezes SBE, managing director Agencji Power. Tak powstało Stowarzyszenie Branży Eventowej, którego obie byłyśmy współinicjatorkami oraz członkami założycielami. Dziś, po 10 latach społecznej działalności na rzecz branży, rozwinięciu kilku kluczowych branżowych projektów czas przekazać stery. Przekazujemy SBE silne, rozwinięte i profesjonalne a co najważniejsze dla nas, zjednoczone. Dziś wiemy, że wszyscy w SBE mówimy jednym głosem, głosem profesjonalnej branży eventowej. – dodaje Anna Nowakowska Członek Zarządu SBE ds. Edukacji.

Obie w Stowarzyszeniu były od początku. Na rzecz organizacji i branży eventowej w Polsce przepracowały kilka tysięcy godzin, współpracowały z  kilku set firmami i agencjami, przedstawicielami lokalizacji i podwykonawcami. Pracowały przy około 60-ciu wydarzeniach na rzecz członków, studentów, prowadziły niezliczoną liczbę spotkań branżowych, uczestniczyły w licznych konsultacjach branżowych na szczeblach państwowych. Osobiście wdrażały pracowników biura. Obie bardzo angażowały się we wszystkie projekty w stowarzyszeniu, były inicjatorkami otwarcia Studium Event Management,  dopinały cztery edycje konferencji Event Biznes, zarówno ze strony organizacyjnej jak również merytorycznej biorąc czynny udział w pracach rady programowej, Olga jako członek rady programowej i Anna jako członek rady oraz dyrektor programowa konferencji. Współtworzyły projekt Meetings Week od początku jego powstania, współpracowały z mediami, kolejnymi zarządami, jak i zarządami innych organizacji m.in. dołączając do projektu „Dobry Przetarg”. Obie też zasiadają w Radzie Etyki SBE i współtworzyły Kodeks Dobrych Praktyk.  Dziś zgodnie stwierdzają, że nadszedł czas na to, by przekazać stery w organizacji. Przekazujemy SBE mocne, energiczne oraz stabilne z wiodącymi na rynku projektami jak Studium Event Management, Konferencja Event Biznes, Meetings Week oraz Elfy – świąteczne spotkanie branży eventowej. – mówi Anna Nowakowska.  Nie odchodzimy też z jego struktur, dalej będziemy wspierać organizację oraz czynnie uczestniczyć w jej działalności jako członkowie SBE – dodaje Olga Krzemińska-Zasadzka

Na pytanie dlaczego podjęły taką decyzję odpowiadają: To był czas wytężonej działałności, ogromna ilość doświadczenia, ogromna ilość wiedzy i poznanych osób zarówno w Polsce jak i za granicą. W ciągu tych 10 lat wiele się w SBE zmieniło. Początkowo SBE zrzeszało wszystkie firmy, które chciały dołączyć. Z biegiem czasu okazało się, że aby budować profesjonalną organizację trzeba dokonać zmian. Polityka przyjmowania członków zmieniła się po 3 latach. SBE zaczęło przyjmować firmy, które są już na rynku co najmniej kilka lat i spełniają określone warunki. Obecnie, aby dołączyć do Stowarzyszenia kandydaci muszą spełnić 5 z 8 warunków.

Stowarzyszenie Branży Eventowej to wspaniali ludzie, niesamowite firmy. Jesteśmy dumne, że w szeregach SBE jest tak wiele wyjątkowych osób. Najbliższy czas to dla nas swego rodzaju urlop. Urlop od działalności w Zarządzie, urlop od pracy na drugi etat, który wielokrotnie stawał się pierwszym, urlop od tak aktywnej działalności probranżowej. Nie znikamy jednak z rynku. Przed każdą z nas nowe zawodowe i osobiste projekty. Nie zabraknie też aktywności branżowych. W życiu i dalszym rozwoju SBE będziemy uczestniczyły zawsze, gdyż traktujemy je jako nasze dziecko, obserwowałyśmy jak się w bólach rodzi, stawia pierwsze kroki, robi pierwsze upadki ale też szybko podnosi się z kolan i z ogromną energią idzie dalej odnosząc wiele sukcesów. Jesteśmy też przekonane że zostawiamy SBE w dobrych rękach a nowy zarząd będzie kontynuował naszą działalność i rozpoczęte projekty.

Nie mówimy też nie działalności na podobnych stanowiskach w przyszłości. Mówimy, że czas przekazać innym pałeczkę, by także mieli możliwość ulepszania rynku oraz rozwoju stowarzyszenia. Deklarujemy jednak, że nadal będziemy współtworzyły wybrane projekty w SBE oraz wspierały nowy Zarząd jak również aktywnie uczestniczyły w działalności Stowarzyszenia w tym spotkaniach członkowskich i nowych projektach.

Podsumowując nasze 10 lat działania na rzecz branży eventowej i tworzenia wyjątkowej organizacji, chcemy  podziękować wszystkim z dotychczasowych Zarządów, którzy z nami przez te lata współpracowali: Monice Krusiewicz, która byłą jedną z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, Andrzejowi Bagniukowi, pierwszemu Prezesowi SBE, Adamowi Zagajewskiemu, Wiceprezesowi, któr zainicjował projekt Event Biznes, Sewerynowi Jakubcowi, Członkowi Zarządu, który razem z Anną Nowakowską rozpoczął pracę przy tworzeniu programu Studium Event management, oraz drugiemu Zarządowi pod przewodnictwem Marty Dunin-Michałowskiej, drugiej Prezes SBE, Robertowi Pływaczowi, członkowi zarządu, a także Żanecie Berus, członkini Zarządu SBE, oraz wspierającej drugi Zarząd przez ostanie pół roku Renacie Razmuk.

Chcemy również podziękować pracownikom i współpracownikom SBE: Paulinie Dmitruk, Magdzie Jabłońskiej, Przemkowi Kaczmarskiemu, Dorocie Zdanowskiej, Katarzynie Pudłowskiej, Katarzynie Szymańskiej, Dagmarze Chmielewskiej, Martynie Uniewskiej, Elizie Czyżewskiej oraz Ewie Bukrewicz za bardzo duży wkład w pracę w Stowarzyszenia i wspieranie nas w działalności probranżowej.

Czas na Nowy Zarząd. SBE czeka na osoby, które aktywnie włączą się w pracę Zarządu przez najbliższe 2 lata. Może to czas dla Ciebie na to, by wkroczyć do Stowarzyszenia i działać z najlepszymi na rzecz umacniania naszej branży. Najbliższe wybory do zarządu już 11 grudnia 2017 roku. Tego dnia odbędzie się też 7 edycja charytatywnej akcji SBE – Elfy 2017, którą w tym roku współtworzymy wraz z Klubem Agencji Eventowych, który dołączył do projektu.  Serdecznie zachęcamy do wstąpienia do SBE oraz kandydowania do zarządu.

Zapraszamy. Olga Krzemińska-Zasadzki Anna Nowakowska
 

SBE czas na zmiany 1Olga Krzemińska-Zasadzka

Managing director Agencji POWER, vice-prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej, członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, a także Society for Incentive Travel Excellence. W tym roku członek jury w prestiżowym konkursie Eventex Awards. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej (studia licencjackie z finansów i bankowości) i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (studia magisterskie z finansów i rachunkowości). Autorka licznych publikacji m.in. dla magazynów THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Ooh Event, Tygrysy Biznesu. Łączy w sobie ciekawość podróżnika oraz odwagę, pasję i wytrwałość sportowca, dzięki czemu doskonale odnajduje się w jednej z najbardziej stresujących branż na świecie. Od 1997 organizuje wyjazdy oraz zarządza stworzoną przez siebie agencją POWER /EVENT, INCENTIVE, CONFERENCE, SPORT/ zdobywając z roku na rok coraz większy udział w polskim rynku. Wierzy, że ciężką pracą można przenosić góry. Pomimo wielu trudów, nieprzespanych nocy i wymagających Klientów nie zamieniłaby swojej pracy na żadną inną.  Pasjonatka podróży i sportu w każdym wydaniu – począwszy od nart, snowboardu, rowerów i kite'ów, na nurkowaniu i squash-u kończąc (była wicemistrzynią Polski w squash-u). Gromadzi inspirujące i motywujące cytaty, by zawsze mieć ten potrzebny pod ręką. „Belive the POWER and Beauty od YOUR dreams” – to ostatnio jej ulubiony.

 

 

SBE czas na zmiany 3Anna Nowakowska

Członek Zarządu SBE ds. Edukacji, blogerka strefaMICE.pl, hotelarz. Z branżą eventową i hotelarską związana od 15 lat. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Doktorantka. Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, w którym sprawuje funkcję Członka Zarządu ds. Edukacji. Odpowiedzialna za projekt Studium Event Management, dobór wykładowców branżowych oraz program merytoryczny, współtworzony z Fundacją na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz za współpracę z uczelniami wyższymi w zakresie tworzenia nowych programów edukacyjnych w tym m.in. z AWF Warszawa. Dyrektor Programowa czterech konferencji Event Biznes poświęconej znaczeniu i wartości event marketingu oraz eventu jako skutecznego narzędzia biznesowego. Hotelarz. Swoja przygodę z hotelarstwem rozpoczęła jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre i Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim a następnie w Hotelu NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów. Ekspert z zakresu przystosowania przestrzeni w obiektach i miejscach spotkań dla branży eventowej. Doradza z zakresu event marketingu, event managementu, MICE Venue managementu oraz stosowania eventu jako narzędzia wsparcia sprzedaży. Wykładowca turystyki biznesowej oraz przedmiotów związanych z zarządzaniem obiektami i miejscami spotkań. Prelegentka i panelistka wielu konferencji branżowych z zakresu event marketingu, event managementu oraz hotelarstwa. Autorka licznych publikacji min dla magazynów: Hotelarz, Event Management Polska, MICE Poland, MICE Venue, Hotel Biznes, Ohh Magazine i wielu innych. Laureatka konkursu Tourism Trends Awards 2016. Jurorka w konkursach „Hotel z Pomysłem” (Hotelarz), „Top Event FBE 2015” i Top Event FBE 2016 (Forum Evential) oraz „Najlepsze wydarzenie lata 2015” (Brief). Członek Rady Etyki branży eventowej. Członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. Prowadzi bloga poświęconego event marketingowi,  obiektom i miejscom spotkań oraz szerokorozumianej branży eventowej – www.strefaMICE.pl



Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) – zrzesza agencje eventowe, podwykonawców eventów oraz lokalizacje. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń poprzez działania edukacyjne oraz pro-biznesowe zmierzające do budowania nowej jakości wsparcia dla polskiej branży eventowej. Jest inicjatorem oraz współtwórcą Studium Podyplomowego Event Management przy Wydziale Zarządzania UW. Dąży do wypracowania wspólnych dla całej branży standardów działania z klientami i kontrahentami, do umacniania pozycji event marketingu wśród najbardziej docenianych narzędzi marketingowych i biznesowych (www.sbe.org.pl)

SBE czas na zmiany 4 Small

Our website is protected by DMC Firewall!