---------------------------------
Agencja Power /dawniej Powersport/ specjalizuje się w organizacji imprez firmowych i integracyjnych dla firm, wyjazdów motywacyjnych i okolicznościowych, a także wydarzeń specjalnych. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, składania zapytań oraz spotkań podczas których przedstawimy Państwu pełną ofertę oraz stworzymy wyjątkową kreację specjalnie dla Państwa.
    ---------------------------------

Oferta POWERSPORT

  • Imprezy firmowe

    Imprezy firmowe

    Imprezy integracyjne, promocje nowych produktów, wyjazdy motywacyjne, imprezy okolicznościowe to nieodzowne elementy funkcjonowania wszystkich przedsiębiorstw. Wychodząc naprzeciw konkurencji przygotowaliśmy wiele oryginalnych scenariuszy wykorzystując nowatorskie pomysły oraz najnowsze osiągnięcia techniki.
  • Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy zagraniczne to najlepsza forma motywacji i uznania zasług pracowników. To także świetny sposób wyrażenia wdzięczności Kluczowym Klientom Firmy za dotychczasową współpracę. Oczywiście pod warunkiem, że będą to wyjazdy dokładnie zaplanowane, bogate w atrakcje i zrealizowane w unikalnych miejscach.
  • Wydarzenia specjalne

    Wydarzenia specjalne

    Od wielu lat organizujemy i wspieramy różnorodne projekty i inicjatywy, łącząc je z podstawowymi wartościami firmy - ciągłego odkrywania nowych, lepszych sposobów działania, poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, poszerzania granic możliwości. Zapraszamy do śledzenia Wydarzeń Specjalnych na naszej stronie.

Wyszukiwanie

Logowanie

Koszyk

Koszyk jest pusty

Które wydarzenia z 2019 roku najmocniej wpłynęły na event marketing? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed nim w 2020 roku?

fb nmJakie były 3 najciekawsze akcje event marketingowe z 2019 roku w Polsce?

 

Najbardziej emocjonującym wydarzeniem minionego roku była dla mnie Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, która w 2019 roku zagrała po raz 27. W tym roku podczas tego wspaniałego „święta pomagania” doszło do tragedii, w wyniku której zmarł Prezydent Gdańska Paweł Adamowicz. To wydarzenie wszystkich nas poruszyło do głębi, a czas kiedy jesteśmy razem, kiedy wspólnie zbieramy środki na wspaniałe cele, stał się czasem smutku i żałoby. To wielki moment próby dla Fundacji WOŚP, Jurka Owsiaka i wszystkich jego współpracowników. To też moment, w którym ponownie zjednoczyliśmy się jako ludzie, aby razem nieść pomoc tym, którzy jej potrzebują. Tegoroczna Orkiestra zebrała rekordowe 92 mln złotych. Pokazaliśmy, że pomimo tragedii, jesteśmy silni, bo jesteśmy razem. WOŚP jest bliska naszym sercom i chcemy, aby grała do końca świata i o jeden dzień dłużej. 

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to dla mnie wzorcowe i bezsprzecznie najciekawsze wydarzenie na naszym rynku eventowym. W tej edycji w zbieraniu pieniędzy uczestniczyło ponad 1700 sztabów w całej Polsce i kilkadziesiąt kolejnych w różnych zakątkach świata. Na ulice z puszkami ruszyło ponad 120 tysięcy wolontariuszy. Akcja rozpoznawana jest na całym świecie i relacjonowana jest do wielu krajów naszego globu. No i Jurek Owsiak,  wspaniały człowiek, świetny manager. Człowiek, z którego warto brać przykład.

Drugim wydarzeniem, które zrobiło na mnie ogromne wrażenie był koncert Taco Hemingway’a i Dawida Podsiadło. To najbardziej wyczekiwany koncert polskich artystów tego roku, a może nawet i dekady. I warto było czekać. Obaj artyści udowodnili, że w Polsce gra się na światowym poziomie. Ogromne wrażenie zrobiła na mnie aranżacja sceny, która była jednym „gigantycznym" ekranem, mierzącym kilkanaście metrów wysokości i kilkadziesiąt szerokości. Z daleka ledwo można było dostrzec wykonawców, w czym pomagały dobrze przygotowane wizualizacje. A te, w szczególności na koncercie Taco, były wyjątkowo przemyślane i artystycznie dopracowane - idealnie dobrane do klimatu każdego z utworów. Obaj artyści postawili na spontaniczność i niebanalne rozwiązania. Dawid Podsiadło zaskoczył wszystkich swoją grą na pianie czy lecącymi z sufitu złotymi serpentynami. Kiedy już wszyscy myśleli, że to koniec, artyści wybiegli na scenę i ku zaskoczeniu wszystkich rozegrali mecz ping ponga. A w tłum poszybowały wielkie dmuchane piłki. Każdy z elementów tego spektaklu dopracowany był do perfekcji.

Trzecie wydarzenie, które zwróciło moją uwagę, to 10 edycja „Męskiego grania. Jak co roku, marka Żywiec zjednoczyła wspaniałych artystów i wykreowała nowe trendy muzyczne. Jak można się było spodziewać, był to wyjątkowy koncert pełen nieprzewidywalnych zdarzeń, w którym wzięli udział niemalże wszyscy wybitni artyści polskiej sceny muzycznej. 

Jakie były  wydarzenia w 2019 roku najmocniej wpływające na event marketing?

Moim zdaniem najważniejszymi polskimi wydarzeniami wpływającymi na event marketing są Meetings Week Poland, Forum Branży Eventowej, Event-Mix i Event Biznes. To wydarzenia, które od wielu lat wpływają na naszą branżę, pokazują i kreują nowe trendy, dają możliwość dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, spotkania ekspertów zarówno z Polski, jak i z całego świata. 

Najważniejsze wyzwania stojące przed event marketingiem w 2020 roku, to? Z jakimi problemami i zagadnieniami będziemy musieli się zmierzyć w 2020 roku?

Po pierwsze zarówno organizatorzy, jak i uczestnicy spotkań będą przywiązywali coraz większą wagę do kwestii związanych ze zrównoważonym rozwojem i zmianami klimatycznymi. Coraz częściej na spotkania wybierane będą lokalne destynacje, do których nie trzeba podróżować samolotem. Przywiązujemy coraz większą wagę do wydarzeń połączonych z ekologią, edukacją w zakresie ochrony środowiska. Przyglądamy się czy organizowane eventy, a także obiekty, w których gościmy wdrażają rozwiązania chroniące naszą planetę. To, moim zdaniem zadanie numer jeden na najbliższe lata.

W przyszłym roku zaostrzają się przepisy i regulacje prawne dotyczące wielu aspektów organizacji wydarzeń, jak np. wymogi dotyczące organizacji konferencji medycznych czy RODO. To tematy, nad którymi wszyscy musimy się pochylić i wdrożyć do naszej pracy.

Jeśli chodzi o rodzaje spotkań, to chociaż na pierwszym miejscu nadal pozostają spotkania „face to face”, to systematycznie wzrasta ilość oraz znaczenie spotkań hybrydowych i wirtualnych. Jest to związane z dynamicznym i stałym rozwojem technologii, która wykorzystywana jest już nie tylko do tworzenia aplikacji mobilnych. Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań, które mogą pomóc nam w organizacji wydarzeń. Od uproszczenia logistyki, przez zapewnienie komunikacji w sytuacjach awaryjnych, po korzystanie z oprogramowania do rozpoznawania twarzy przy rejestracji czy do pomiaru skuteczności ustawienia stoiska wystawienniczego. Kluczem będzie wybranie odpowiedniego rozwiązania technologicznego i wdrożenie go do naszej realizacji.

Jakie nowinki technologiczne, trendy będą miały istotny wpływ na event marketing w Polsce w 2020 roku?

Jak już wspominałam bardzo duży wpływ na nasze życie zacznie mieć ekologia i to już się dzieje. W związku ze wzrostem świadomości społeczeństwa na temat nieodwracalnej degradacji środowiska naturalnego i alarmami ekologów, coraz więcej hoteli decyduje się na prowadzenie działalności w sposób bezpieczny i nieinwazyjny dla otoczenia. Obiekty, które podjęły decyzję o takiej formie działalności wprowadzają nowoczesne metody i urządzenia mające na celu polepszenie sytuacji ekologicznej w otoczeniu. Agencje eventowe i incentive dołączają się do akcji wybierając obiekty spełniające te standardy.

Wprowadzane są takie  działania, jak:

segregacja śmieci oraz odpadów niebezpiecznych dla środowiska, 

oszczędzanie energii elektrycznej i grzewczej, 

ekonomiczne zarządzanie zasobami wodnymi i stosowanie detergentów przyjaznych środowisku,

Green Wash, czyli zachęcanie gości do powtórnego korzystania z pościeli i ręczników,

napoje podawane w szklanych, zwrotnych butelkach, 

łazienki wypełniane są kosmetykami produkowanymi na bazie naturalnych składników w pojemnikach ulegających łatwej i szybkiej biodegradacji.

Najlepszy cytat/przesłanie roku:

Przesłanie, które towarzyszyło mi w mijającym roku, to słowa wypowiedziane przez Mahatmę Gandhiego: „Najpierw cię ignorują. Potem śmieją się z ciebie. Później z tobą walczą. Później wygrywasz.” Dodają mi one sił i wiary, w dążeniu do celów, które przed sobą stawiam.

Nagrody, artykuły i najlepsze chwile roku 2019

To był bardzo dobry rok dla mnie i całego zespołu Agencji Power. Jestem wdzięczna, że mogłam dzielić się swoją historią, wiedzą i doświadczeniem w wielu artykułach publikowanych w mediach branżowych, takich jak: Kongres Magazine, OOH Event, OOH Magazine, Tygrysy Biznesu, blog Think MICE czy Nowy Marketing. Szczególnie ważny i wyjątkowy był dla mnie wywiad opublikowany w THINK MICE, z wielu powodów zajął bardzo ważne miejsce w moim sercu.

Ogromną niespodzianką i radością było dla mnie to, że  wg Eventex Award zostałam uznana jedną ze 100 najbardziej wpływowych osób w branży eventowej w Europie, a nasza Agencja wg Kongres Magazine została jedną z najbardziej wpływowych agencji w Europie. To ogromny zaszczyt, uhonorowanie mojej wieloletniej pracy, a także ogromna dawka motywacji do kolejnych działań.

Nasz Agencja wzbiła się w tym roku na wyżyny swoich możliwości, wspólnie stworzyliśmy wspaniałe i kreatywne programy dla naszych klientów, rozwinęliśmy się technologicznie, a także biznesowo. Po raz kolejny otrzymaliśmy certyfikat Solidna Firma, a także nagrodę w kategorii Aplikacja Wyjazdowa Roku, nadawaną przez Wiadomości Turystyczne podczas World Travel Show. Nasi eksperci dołączyli do grona wykładowców Studium Event Management. A z Włączyliśmy się w 4 akcje charytatywne: Columbus Day z SOIT - organizowaną dla Fundacji Joanny Radziwił „Opiekuńcze Skrzydła”, która w tym roku zakończyła się rekordową zbiórką, Elfy SBE dla domu proadopcyjnego w Otwocku i Domu Dziecka w Biskupcu, site Poland dla Domu Samotnej Matki na Białołęce oraz „Zostań Aniołem” dla oddziałów onkologicznych dla dzieci.  

Jestem dumna z nas wszystkich, razem jako POWER TEAM zrobiliśmy kawał dobrej roboty.

Wywiadu dla magazynu Nowy Marketing udzieliła Olga Krzemińska-Zasadzka.

Our website is protected by DMC Firewall!