---------------------------------
Agencja Power /dawniej Powersport/ specjalizuje się w organizacji imprez firmowych i integracyjnych dla firm, wyjazdów motywacyjnych i okolicznościowych, a także wydarzeń specjalnych. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, składania zapytań oraz spotkań podczas których przedstawimy Państwu pełną ofertę oraz stworzymy wyjątkową kreację specjalnie dla Państwa.
    ---------------------------------

Oferta POWERSPORT

  • Imprezy firmowe

    Imprezy firmowe

    Imprezy integracyjne, promocje nowych produktów, wyjazdy motywacyjne, imprezy okolicznościowe to nieodzowne elementy funkcjonowania wszystkich przedsiębiorstw. Wychodząc naprzeciw konkurencji przygotowaliśmy wiele oryginalnych scenariuszy wykorzystując nowatorskie pomysły oraz najnowsze osiągnięcia techniki.
  • Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy zagraniczne to najlepsza forma motywacji i uznania zasług pracowników. To także świetny sposób wyrażenia wdzięczności Kluczowym Klientom Firmy za dotychczasową współpracę. Oczywiście pod warunkiem, że będą to wyjazdy dokładnie zaplanowane, bogate w atrakcje i zrealizowane w unikalnych miejscach.
  • Wydarzenia specjalne

    Wydarzenia specjalne

    Od wielu lat organizujemy i wspieramy różnorodne projekty i inicjatywy, łącząc je z podstawowymi wartościami firmy - ciągłego odkrywania nowych, lepszych sposobów działania, poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, poszerzania granic możliwości. Zapraszamy do śledzenia Wydarzeń Specjalnych na naszej stronie.

Wyszukiwanie

Logowanie

Koszyk

Koszyk jest pusty

Rola eventów w marketingu miejsc /18 marca 2014/

Stowarzyszenie Branży EventowejW ramach Meetings Week Poland 2014 Stowarzyszenie Branży Eventowej organizuje konferencję i panel ekspercki „Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów”.
Spotkanie ułożone zostało wokół tezy, że event odgrywa bardzo istotną rolę w budowaniu i umacnianiu marki miejsca. Często jest trzonem, wokół którego tworzy się całą koncepcję komunikacyjno-sprzedażową. Szczególnie jeśli jest wydarzeniem długofalowym, cyklicznym, angażującym lokalną przedsiębiorczość oraz samorządy.


Układając program i zapraszając prelegentów, staraliśmy się dobrać ciekawe case studies eventów o potwierdzonej już renomie, a także z różnych obszarów Polski. Każdy z nich potwierdza fakt, że dobrze zorganizowane wydarzenie stanowi klucz do promocji danego miejsca, na którym zyskuje lokalna społeczność – tłumaczy Anna Nowakowska, członek Zarządu SBE. – Będziemy rozmawiać również o bezpieczeństwie podczas imprez masowych i jak bardzo ta kwestia wpływa na ich dobry odbiór przez uczestników, a co za tym idzie na ich sukces.

Eventy organizowane w regionach, takie jak festiwale, pikniki, jarmarki, plenery, turnieje, pokazy, rajdy, mistrzostwa są atrakcjami mającymi przyciągnąć turystów i inwestorów, wypromować region. Umiejętnie zorganizowane, stosownie do okoliczności oraz do grupy docelowej, przyniosą konkretne i długofalowe korzyści, przyczynią się do budowania silnej marki miejsca i rozwoju eksportu. Temat ten zostanie poruszony podczas organizowanego przez SBE eksperckiego panelu dyskusyjnego, moderowanego przez Katarzynę Gembalik-Kinas, dziennikarkę magazynu Brief. Jej gośćmi będą m.in.: Izabela Stelmańska (Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego), Krzysztof Komorski (Wydział Strategii i Obsługi Inwestorów, Urząd Miasta Lublin), Grzegorz Kiszluk (redaktor naczelny magazynu "Brief" i "Brief for Poland”) oraz Łukasz Napora (Audioriver).

Planowane prelekcje i zaproszeni goście to m.in.:

  • Marketing miejsca czy promocja miejsca? – Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny Magazynu „Brief”i i  „Brief for Poland", organizator Welcome Festival;
  • Światowej rangi impreza sportowa WRC Rally Poland jako narzędzie wspierające rozwój miasta Mikołajki – Joanna Waszkiewicz (grupa AMAX), Stella Hałaburda (kierownik wydz. Promocji, Urząd Miasta i Gminy Mikołajki) oraz Piotr Jakubowski (burmistrz miasta Mikołajki);
  • Carnaval Sztuk-Mistrzów czyli lubelski produkt-wizytówka regionu – Karolina Zuzaniuk (główny specjalista ds. budowania marki miasta Lublin) oraz Rafał Sadownik (Warsztaty Kultury w Lublinie);
  • Industriada – festiwal dziedzictwa przemysłowego jako przewaga konkurencyjna regionu – Adam Hajduga (kierownik Referatu Promocji Dziedzictwa Industrialnego, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Kultury);
  • Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku, Europa na Widelcu, Festiwal Smaku w Grucznie, Rybobranie nad Odrą – festiwale kulinarne jako narzędzia promocji miast i regionów – Wojtek Lewandowski (Smak i Tradycja, producent eventów kulinarnych);
  • Bezpieczeństwo imprezy masowej, a jej pozytywny odbiór – Katarzyna Pacholak (niezależny konsultant ds. bezpieczeństwa imprez masowych).
  • Promocja regionu poprzez event sportowy na przykładzie Mistrzostw Świata w piłce siatkowej Plażowej Stare Jabłonki – Daniel Błaszkiewicz, dyrektor sprzedaży i marketingu Hotel Anders w Starych Jabłonkach


Spotkanie odbędzie się 18 marca, w godz. 9-16, na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Udział w konferencji jest płatny: cena mniejsza dla członków: SBE, SOIT, SKKP i MPI – 145 zł, pozostali 290 zł.

Uczestnictwo w spotkaniu obejmuje także Meetings Week Poland Pass w cenie 435 zł. REJESTRACJA

Szczegółowy program i inne informacje: www.meetingsweek.syskonf.pl/program

Meetings Weeks Poland 2014 to maraton wydarzeń konferencyjno-eventowych, który odbędzie się w dniach 17-21 marca br. w Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego. Organizatorami są Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” (tegoroczny koordynator), Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań (MPI Poland), Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT), Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, Poland Convention Bureau POT oraz organizator konferencji inicjującej tydzień magazyn „The Warsaw Voice”. Inicjatywa została objęta Patronatem Honorowym Ministera Sportu i Turystyki, Andrzeja Biernata.

„Meetings Week Poland” – prawdziwy maraton wydarzeń konferencyjno-eventowych



Żródło : Stowarzyszenie Branży Eventowej której Power Sp. z o.o. jest członkiem
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd