Co ty możesz wiedzieć… o IDEALNYM EVENCIE ?
Jak zrealizować idealny event? To pytanie zadajesz sobie z częstotliwością bliską okrążeniu ziemi wokół słońca. I marzysz, by znaleźć odpowiedź równie idealną. Chcesz wiedzieć czy taka istnieje? No pewno! Tylko droga do jej poznania bywa długa, wyboista, okupiona mnóstwem zwątpień i stosem pułapek. Wiesz o tym, ale ten świat za bardzo Cię kręci! EVENT, to przecież wyzwanie, zabawa, satysfakcja… Fajerwerki! Przeczytasz zatem stos książek, połazisz w necie, pójdziesz na praktyki do agencji, zaliczysz swoje pierwsze realizacje…ba !!!
Zaczniesz nawet myśleć, że potrafisz odpowiedzieć na zadawane teraz Tobie pytania o tym, jak się robi event.
Idealny event, to:
- Idealny brief od klienta – konkretne, dobrze postawione zapytanie (z dopasowanym do skomplikowania eventu terminem na odpowiedź) ze średnio dwutygodniowym terminem na odpowiedź
- Idealny budżet – dostosowany do briefu, do wymagań klienta, pozwalający na rzetelną realizację
- Idealny pomysł – kreatywne podejście, nowatorskie rozwiązania, efekt WOW
- Idealne miejsce – w dobrej odległości, z odpowiednią ilością miejsc noclegowych, z dopasowaną salą konferencyjną i zapleczem
- Idealna scenografia – zapierająca dech w piersiach, kreująca niezapomnianą atmosferę
- Idealne światło – bez przerw w dostawie mocy, podkreślająca istotne elementy eventu
- Idealny dźwięk –bez zgrzytów, bez szmerów, z tłem muzycznym dobranym do okoliczności
- Idealny catering – bo przez żołądek do serca, lepiej gdy go starcza dla wszystkich
- Idealni uczestnicy – zdyscyplinowani, interaktywni, zaangażowani
- Idealna realizacja – gdy dopięte są wszystkie szczegóły, gdy każdy trybik zadziała jak trzeba
Gdzie tu tkwi błąd? Niby nigdzie… ale powinna przede wszystkim paść odpowiedź IDEALNY EVENT TO TAKI, KTÓRY POZOSTAWIA PO SOBIE POZYTYWNE EMOCJE:
- u uczestników, którzy na długo będą o wydarzeniu mówić
- u klienta, który będzie miał świadomość dobrze zainwestowanych pieniędzy
- u event managera, który dostanie tyle czasu, ile trzeba by móc te emocje dostarczyć
- u podwykonawców, którzy będą mogli pracować w dobrych warunkach i na dobrych warunkach
- u managera obiektu, który stanie na wysokości zadania
Ale tak naprawdę, zdradzę Ci, że nie ma IDEALNEGO EVENTU… to zbyt żywy organizm, by pokusić się o użycie tego przymiotnika. I dobrze! Bo przecież grunt, to dążyć do ideału! A Ty sprostaj zadaniu, by zrobić UDANY EVENT!
Udany event – to dobra komunikacja i wspólne dążenie do wyznaczonego celu przez klienta. (i osiągnięty cel stawiany przez klienta)
Udany event – to (to ograniczenie ryzyka do minimum) sprawienie, by każde niedopatrzenie było miękkim lądowaniem na plan awaryjny B, C czy D. To planowanie i przewidywanie.
Udany event – to ludzie i ich potrzeby… od klienta, uczestników, podwykonawców.
Udany event – to pretendent do kolejnej nagrody nobla – traktowany zawsze jednorazowo, wyjątkowo i tak jakby był tym JEDYNYM.
Wiedziałeś o tym? Chcesz o tym porozmawiać? Chcesz się dowiedzieć, jak to się robi?
To zapraszamy do dyskusji w ramach II edycji Studium Podyplomowe z zakresu Event Managementu. Studium organizowane jest przez Stowarzyszenie Branży Eventowej wraz z Fundacją na Rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Miejsce składania dokumentów:
WZ UW, 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, pok. B004
pon.-pt.: 10.00 - 16.00
tel.: 022 55 34 190
mail :Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informacji na temat Studium udziela:
Anna Nowakowska, Kierownik ds. Projektów Edukacyjnych - Stowarzyszenie Branży Eventowej
tel. 600-175-291, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Data rozpoczęcia zajęć: październik 2013
Ilość godzin: 168 (2 semestry)
Terminy zajęć: zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu, w soboty i niedziele.
Planowane terminy zjazdów (1 semestr):
• 26-27.10.2013 r.
• 09-10.11.2013 r.
• 23-24.11.2013 r.
• 07-08.12. 2013 r.
• 11-12.01.2014 r.
• 25-26.01.2014 r.
• 08-09.02.2014 r.
• 22-23.02.2014 r.
Miejsce zajęć: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3, Warszawa
Limit miejsc: 40 osób
Czesne: 6000 zł za 2 semestry (6200 zł płatne w 2 ratach lub 6400 zł płatne w 4 ratach)
Wymagane dokumenty:
• odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjat/magister)
• podanie o przyjęcie na studium
• kserokopia dowodu osobistego
• 2 fotografie o formacie 35 x 45 mm
Program studiów obejmuje następująca zagadnienia:
• 1. Marketing/Komunikacja
• 2. Wstęp do prawa cywilnego/administracyjnego
• 3. Zarządzanie projektami/procesowe
• 4. Przywództwo i zarządzanie ludźmi
• 5. Prawo w marketingu i eventach
• 6. Public Relations/Sponsoring
• 7. Internet i social media w eventach
• 8. Wystąpienia publiczne /prezentacje
• 9. Psychologia i socjologia w eventach
• 10. Negocjacje/Analiza konkurencji
• 11. Internet i social media w eventach
• 12. Brief – od kreacji do ewaluacji
• 13. Charakterystyka i rodzaje eventów
• 14. Event w strategii firmy
• 15. Event jako narzędzie sprzedaży
• 16. Event jako narzędzie HR
• 17. Obiekty eventowe - charakterystyka, wymagania, współpraca
• 18. Scenotechnika: światło, dźwięk, multimedia, scenografie
• 19. ROI w eventach
• 20. Zarządzanie klientami/Account Management/Team Management
• 21. Bezpieczeństwo i Zarządzanie Kryzysowe
• 22. Kurs pierwszej pomocy
• 23. CSR
• 24. Organizacja cateringu
• 25. Warsztaty organizacji imprez
• 26. Incentive travel jako efektywne narzędzie biznesowe
Ponadto zorganizowane zostaną liczne spotkania i panele dyskusyjne z przedstawicielami różnych sektorów branży, podczas których uczestnicy studium będą mogli nie tylko zaczerpnąć praktycznej wiedzy, ale również nawiązać bezpośrednie kontakty.
Sylwetka absolwenta
Studium skierowane jest zarówno do osób, które są zainteresowane pracą w zawodzie Event Managera jak i tych, które zajmują się już organizacją wydarzeń na co dzień i chciały by usystematyzować i poszerzyć swoje kompetencje z tego zakresu. W szczególności zajęciami powinni zainteresować się pracownicy agencji eventowych, reklamowych i PR, firm HR, pracownicy korporacji, hoteli i obiektów eventowych, przedstawiciele administracji publicznej, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw.