---------------------------------
Agencja Power /dawniej Powersport/ specjalizuje się w organizacji imprez firmowych i integracyjnych dla firm, wyjazdów motywacyjnych i okolicznościowych, a także wydarzeń specjalnych. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, składania zapytań oraz spotkań podczas których przedstawimy Państwu pełną ofertę oraz stworzymy wyjątkową kreację specjalnie dla Państwa.
    ---------------------------------

Oferta POWERSPORT

  • Imprezy firmowe

    Imprezy firmowe

    Imprezy integracyjne, promocje nowych produktów, wyjazdy motywacyjne, imprezy okolicznościowe to nieodzowne elementy funkcjonowania wszystkich przedsiębiorstw. Wychodząc naprzeciw konkurencji przygotowaliśmy wiele oryginalnych scenariuszy wykorzystując nowatorskie pomysły oraz najnowsze osiągnięcia techniki.
  • Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy zagraniczne to najlepsza forma motywacji i uznania zasług pracowników. To także świetny sposób wyrażenia wdzięczności Kluczowym Klientom Firmy za dotychczasową współpracę. Oczywiście pod warunkiem, że będą to wyjazdy dokładnie zaplanowane, bogate w atrakcje i zrealizowane w unikalnych miejscach.
  • Wydarzenia specjalne

    Wydarzenia specjalne

    Od wielu lat organizujemy i wspieramy różnorodne projekty i inicjatywy, łącząc je z podstawowymi wartościami firmy - ciągłego odkrywania nowych, lepszych sposobów działania, poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, poszerzania granic możliwości. Zapraszamy do śledzenia Wydarzeń Specjalnych na naszej stronie.

Wyszukiwanie

Logowanie

Koszyk

Koszyk jest pusty

Meetings Week Poland 2013 - wszystko o branży spotkań w ciągu jednego tygodnia /19-22 marca 2013/

Meetings Week Poland 2013 - szkolenia, warsztaty, konferencje branży eventowejStowarzyszenia branżowe działające na rzecz rynku eventowego w Polsce organizują wspólnie pierwszy Meetings Week Poland.
Tydzień, podczas którego zostaną zorganizowane konferencje, szkolenia i eventy ma realizować przede wszystkim cele edukacyjne, ale będzie także okazją do networkingu, rozmów o branży, jej promocji i współpracy z innymi sektorami.


Meetings Week Poland 2013 to inicjatywa, która we wspólnym działaniu połączyła MPI Poland, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz Szkołę Główną Turystyki i Rekreacji w Warszawie (organizującą projekt z edukacyjnego portfolio międzynarodowego stowarzyszenia Site – Society of Incentive and Travel Executives).

Idea tygodnia spotkań to połączenie w ciągu kilku dni szkoleń, warsztatów i konferencji, wyspecjalizowanych w danym segmencie branży spotkań oraz wydarzeń, które służyć mają networkingowi i nawiązywaniu relacji B2B.

Program tygodnia pokazuje różnorodność narzędzi, jakie branża spotkań dostarcza klientom oraz obszarów, w jakich realizuje biznesowe cele swoich zleceniodawców. Mimo że rynek wyspecjalizowany w organizacji konferencji, kongresów, eventów korporacyjnych, wydarzeń masowych czy incentive travel jest w Polsce dość młody – bo pierwsze profesjonalne firmy w tym segmencie powstały w latach 90. – to jest już nie tylko mocno osadzony w międzynarodowym kontekście, ale także dojrzały, w coraz większym stopniu usystematyzowany i efektywny z punktu widzenia biznesu.

Meetings Week Poland 2013 ukazuje dojrzałość naszej branży w Polsce w skali międzynarodowej. Poprzez tę inicjatywę chcemy pokazać także, jak funkcjonuje ten rynek, jak jest istotny w różnego rodzaju działaniach korporacji czy instytucji i jak często ma bardzo duży wpływ na efekty marketingowe, promocyjne, sprzedażowe czy też na funkcjonowanie zespołów naszych klientów – mówi Wojciech Liszka, prezes MPI Poland, organizacji, która zainicjowała przedsięwzięcie.

Podstawą decyzji o realizacji tego projektu było porozumienie marketingowe stowarzyszeń, zmierzające m.in. do uzyskania efektu skali oraz skupienia w jednym czasie osób odpowiedzialnych za realizację różnego rodzaju wydarzeń. Organizatorzy kierują zaproszenie do udziału w Meetings Week Poland 2013 do przedstawicieli działów marketingu, HR, PR, sprzedaży, zakupów, osób odpowiedzialnych za organizację wydarzeń w firmach i instytucjach, agencji działających w sektorze spotkań, przedstawicieli dostawców jak m.in. hoteli, firm multimedialnych, cateringowych, przewoźników, oraz dziennikarzy.

W ramach Meetings Week Poland 2013, który potrwa od 19 do 22 marca w Warszawie odbędą się:

• Akademia SOIT „Jak profesjonalnie improwizować – czyli warsztat kreatywnego myślenia w biznesie” (19 marca, organizator Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel)

Warsztat odbędzie się w Centrum Kartingowo-Biznesowym GrandPrix w Warszawie. Spotkanie odbędzie się w ramach Meetings Week Poland. Koszt uczestnictwa: członkowie SOIT – 399 zł, uczestnicy innych spotkań podczas Meetings Week Poland – 399 zł, pozostali uczestnicy – 499 zł.

Kontakt: Justyna Skubis, dyrektor zarządzająca SOIT, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

• EventCamp Biz „Event na akord – czyli o evencie zza kulis estrady: scena, muzyka, publiczność i gwiazdy” (20 marca, organizator Stowarzyszenie Branży Eventowej)

Program i koszt udziału w EventCamp Biz

Kontakt: Magdalena Jabłońska, dyrektor zarządzająca SBE, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Szkolenie Certified Incentive Specialist, które kończy uzyskanie międzynarodowego certyfikatu w zakresie realizacji podróży motywacyjnych (20-21 marca, organizator Society of Incentive and Travel Executives, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji)

Program i koszt udziału w szkoleniu


Kontakt: Kontakt: Krzysztof Celuch, prorektor Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wieczór stowarzyszeń – Gala inauguracyjna Meetings Week Poland 2013 (20 marca, organizator Stowarzyszenie Branży Eventowej)

Miejsce: Restauracja aleje3, Muzeum Narodowe, al. Jerozolimskie 3
Godzina: 20:00
RSVP: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dress code: casual

• Biznes mikser „Tworzenie warunków społecznych i gospodarczych dla rozwoju przemysłu spotkań w Polsce” (21 marca, organizator Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce).

Program i koszt udziału w spotkaniu

Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ogólnopolskie spotkanie convention bureaux (21 marca, organizator Poland Convention Bureau, spotkanie zamknięte)

• MPI Poland Spring Meeting „Zbuduj zespół swoich marzeń. Utrzymaj najlepszych ludzi na lata” (22 marca, organizator MPI Poland)

Program i koszt udziału w spotkaniu

Kontakt: Monika Wąs, wiceprezes ds. komunikacji, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

• Walne zgromadzenie zarządu MPI Poland (22 marca, organizator MPI Poland)

Konferencja IMEX/ MPI/ MCI Future Leadres Forum Warsaw (22 marca, organizatorzy Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, MPI Poland, IMEX, MCI)

Program konferencji

Kontakt: Krzysztof Celuch, prorektor Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Projekt wielodniowej konferencji pod hasłem Meetings Week Poland został zainicjowany przez MPI Poland podczas debaty stowarzyszeń branżowych, która odbyła się w ramach targów ITM Warsaw, 24 stycznia 2013 r.

Dla uczestników więcej niż jednego spotkania w ramach Meetings Week Poland 2013 organizatorzy przygotowali system rabatów.

Portal EventMapa.pl objął wydarzenie patronatem medialnym.

Biuro Prasowe Meetings Week Poland 2013 prowadzi MeetingPlanner.pl.


źródło: http://www.eventmapa.pl

 

 

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd