---------------------------------
Agencja Power /dawniej Powersport/ specjalizuje się w organizacji imprez firmowych i integracyjnych dla firm, wyjazdów motywacyjnych i okolicznościowych, a także wydarzeń specjalnych. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, składania zapytań oraz spotkań podczas których przedstawimy Państwu pełną ofertę oraz stworzymy wyjątkową kreację specjalnie dla Państwa.
    ---------------------------------

Oferta POWERSPORT

  • Imprezy firmowe

    Imprezy firmowe

    Imprezy integracyjne, promocje nowych produktów, wyjazdy motywacyjne, imprezy okolicznościowe to nieodzowne elementy funkcjonowania wszystkich przedsiębiorstw. Wychodząc naprzeciw konkurencji przygotowaliśmy wiele oryginalnych scenariuszy wykorzystując nowatorskie pomysły oraz najnowsze osiągnięcia techniki.
  • Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy zagraniczne to najlepsza forma motywacji i uznania zasług pracowników. To także świetny sposób wyrażenia wdzięczności Kluczowym Klientom Firmy za dotychczasową współpracę. Oczywiście pod warunkiem, że będą to wyjazdy dokładnie zaplanowane, bogate w atrakcje i zrealizowane w unikalnych miejscach.
  • Wydarzenia specjalne

    Wydarzenia specjalne

    Od wielu lat organizujemy i wspieramy różnorodne projekty i inicjatywy, łącząc je z podstawowymi wartościami firmy - ciągłego odkrywania nowych, lepszych sposobów działania, poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, poszerzania granic możliwości. Zapraszamy do śledzenia Wydarzeń Specjalnych na naszej stronie.

Wyszukiwanie

Logowanie

Koszyk

Koszyk jest pusty

Nowe otwarcie Stowarzyszenia Branży Eventowej /SBE/

Po kilku latach prób zintegrowania środowiska eventowego oraz nadania mu bardziej zorganizowanej i profesjonalnej formy udało się powołać Stowarzyszenie Branży Eventowej. 21 kwietnia 2009 roku, część użytkowników Event Managers Club zebrała się w warszawskiej Fabryce Trzciny na spotkaniu założycielskim pierwszego w Polsce Stowarzyszenia Branży Eventowej (SBE).


Na liście założycielskiej podpisały się wówczas 52 osoby, tworząc nieformalną organizację branżową.

SBE zaprojektowało i z powodzeniem realizowało pierwszą serię warsztatów "Kierunek Event", uczestniczyło też w pierwszych targach tej branży (w 2009 roku w Warszawie). Wszystkie te inicjatywy przyciągnęły do Stowarzyszenia wielu nowych sympatyków.

W związku z tym, że wiosną 2010 roku czworo z pięciu członków Zarządu Stowarzyszenia zrezygnowało z pełnionych funkcji i pracy w zarządzie, dotychczasowy prezes, koniecznością stały się, zmiany personalne, jak też w strukturze organizacyjnej Stowarzyszenia. SBE skoncentrowało się na działalności w oparciu o zorganizowane Biuro z zatrudnionym Dyrektorem Zarządzającym. W pracę Biura włączyło się już kilkanaście osób z wieloletnim doświadczeniem w branży, jak też wiele osób stawiających pierwsze kroki w środowisku eventowym. Kolejną zasadniczą zmianą było poszerzenie kręgu adresatów idei Stowarzyszenia, które objęło nie tylko organizatorów eventów, ale również przedstawicieli obiektów i miejsc eventowych oraz podwykonawców dostarczających usługi i atrakcje eventowe. Zewnętrznym wyrazem zmian w SBE stał się rebranding oraz nowy, odświeżony wizerunek SBE.

Jesteśmy przekonani, że te trzy grupy, poprzez wypracowanie wspólnych standardów działania, będą w stanie skutecznie i profesjonalnie świadczyć usługi na rzecz zleceniodawców wydarzeń. Wiąże się to również z efektowniejszą pracą na rzecz wizerunku branży eventowej oraz eventu jako narzędzia marketingu, HR oraz PR. Stowarzyszenie stawia sobie również za cel wypracowanie wspólnych standardów działań dla zleceniodawców i przedstawicieli branży eventowej. Ugruntowanie i popularyzację zawodu Event Menagera oraz systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych osób związanych z branżą eventową - powiedział Andrzej Bagniuk, obecny Prezes Zarządu SBE.

Podstawową formą realizacji misji edukacyjnej Stowarzyszenia były zajęcia warsztatowe, realizowane w 2010 roku pod hasłem "Kierunek Event". To się nie zmieni. Warsztaty "Kierunek Event" spotykały się bowiem zawsze z ogromnym zainteresowaniem, przewyższającym dostępną ilość miejsc. W tym roku odbędzie się jeszcze jedno spotkanie z tego cyklu. Formuła warsztatów będzie kontynuowana w roku następnym w ramach nowego cyklu programowego. Rozwinięciem warsztatów będą szkolenia dla branży eventowej, gdzie jednym z najistotniejszych celów oprócz wartości merytorycznej ma być możliwie najniższy kosztu uczestnictwa dla członków Stowarzyszenia. Poza tym nieustannie będzie rozbudowany pakiet korzyści dla członków Stowarzyszenia w postaci różnego rodzaju specjalnych ulg i rabatów na usługi. Informacja o tym i o innych wydarzeniach znajdzie się wkrótce na stronie www.sbe.org.pl . Wkrótce też pojawi się nowa odsłona strony internetowej Stowarzyszenia.

Sztandarowym cyklem wydarzeń, nad których planem SBE obecnie pracuje są tzw. "Event Testy" czyli wydarzenia będące swoistą formą pokazowego eventu, gdzie wszystkie podmioty uczestniczące w produkcji wydarzenia będą mogły wykazać się swoją wiedzą i doświadczeniem przed gronem potencjalnych zleceniodawców.

Do tej pory SBE zorganizowało jedną konferencję podczas pierwszej edycji Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENT. Wśród zaproszonych prelegentów, był m.in. Andy Cotton z Wielkiej Brytanii, właściciel londyńskiej TAO GROUP. W konferencji wzięło udział kilkadziesiąt osób. Podczas tegorocznych Targów Event odbędzie się kolejna konferencja pod merytorycznym patronatem SBE. W związku z nowym otwarciem Stowarzyszenia konferencja, wyjątkowo, będzie miała charakter nieodpłatny.

W imieniu Zarządu zapraszamy na stoisko SBE gdzie będzie można uzyskać więcej informacji na temat działalności Stowarzyszenia oraz wypełnić deklarację członkowską.

Autor:
Jacek Prokopiuk
EventMapa.pl

 

Zarząd i Dyrekcja SBE - sylwetki



Andrzej Bagniuk

Związany z Branżą Eventową od 1999 roku. Współwłaściciel pierwszej na Podlasiu firmy organizującej gry paintballowe (Fun Shot). Od 2000 roku prowadzi firmę Andrius. Firma specjalizuje się w kompleksowej organizacji wydarzeń, promocji i doradztwie dla Obiektów eventowych, świadczy też usługi jako podwykonawca, specjalizacja - Wieczory tematyczne. Na przełomie marca i kwietnia 2008 roku wprowadza na rynek pierwszy w Polsce, Portal branżowy EventMapa.pl. Obecnie współtworzy Stowarzyszenie Branży Eventowej, pełniąc funkcję Prezesa Zarządu SBE.


Seweryn Jakubiec

General manager Entouage/Warsaw. Singer/songwriter, wykładowca events managementu, tłumacz pro bono. Z zawodu ekonomista, z zamiłowania entuzjasta eventów. Posiada blisko 10 letnie doświadczenie w branży reklamowej (komunikacja 360).


Adam Zagajewski

Prezes firmy Triangoo sp z o.o. Projektant i scenograf związany z branżą eventową od 2000 roku. Projektuje i wykonuje wraz z firmą scenografie przeznaczone na rynek eventowy, ambientowy i muzealny. W przeszłości gromadził doświadczenie w pracy agencyjnej oraz w branży PR. Organizował duże przedsięwzięcia kulturalne w tym największą jak dotychczas wystawę fotografii w Polsce (802% normy).


Olga Małgorzata Krzemińska
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji im. Koźluka w Warszawie. Zaczęła swoją przygodę w branży od wyjazdów narciarskich i turniejów squash-a (w latach 2002-2004 V-ce Mistrzyni Polski w Squashu). Inicjatorka Firmy PowerSport, która w tej chwili z powodzeniem organizuje imprezy firmowe, wyjazdy dla osób indywidualnych i wydarzenia specjalne, a także propaguje aktywność fizyczną m.in. proponuje abonamenty sportowe (OK System, MultiSport, FitProfit). Główne współorganizowane i nagłaśniane projekty to: Zobaczyć Morze, Rage-Race, GT Polonia, Mistrzostwa Świata w Triathlonie, Mistrzostwa Europy i Świata Poduszkowców, samotny rejs dookoła Świata Nataszy Caban.   


Anna Gajewska
Pierwsze kroki w branży eventowej stawiała już na studiach pracując jako instruktor rekreacji ruchowej i animator czasu wolnego szybko awansując na Event Managera. Przez wiele lat związana z sieciowymi klubami fitness w Polsce (Holmes Palce i Gymnasion) gdzie pracowała jako koordynator ds. wsparcia sprzedaży. Ostatnio pracowała dla portalu EventMapa.pl. Obecnie zatrudniona jest jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre i Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim gdzie odpowiedzialna jest za kompleksowe przygotowanie i  koordynację imprez z sektora MICE. Pisze pracę doktorską na AWF w Warszawie z zakresu animacji czasu wolnego i roli animatora podczas wyjazdów turystycznych i eventów.

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd