Artykuły Branżowe
W tym miejscu staramy się publikować najciekawsze i najbardziej przydatne atrykuły branżowe na które się natknęliśmy w sieci i w gazetach branży eventowej np. na co powinien zwracać uwagę Event Manager podczas tworzenia eventu, kiedy możemy sprzedawać alkohol na imprezie firmowej, dlaczego warto organizaować eventy, jak wybrać Agencję Eventową?
W tym dziale staramy się także zamieszczać przydatne definicje i porady używane w tej branży np. czym jest event, team-building, co to jest incentive, kiedy mówimy o imprezie masowej, co zabrać na wyprawę off-road i inne.. Zapraszamy do lektury
Event, Eventy - definicja
Osoby, które pracują w branży MICE mają zazwyczaj jasne, choć często nie do końca sprecyzowane wyobrażenie, co oznacza słowo „event”. Niestety, ich klienci najczęściej takiej jasności nie mają.
Rola eventów w marketingu miejsc /18 marca 2014/
W ramach Meetings Week Poland 2014 Stowarzyszenie Branży Eventowej organizuje konferencję i panel ekspercki „Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów”.
Spotkanie ułożone zostało wokół tezy, że event odgrywa bardzo istotną rolę w budowaniu i umacnianiu marki miejsca. Często jest trzonem, wokół którego tworzy się całą koncepcję komunikacyjno-sprzedażową. Szczególnie jeśli jest wydarzeniem długofalowym, cyklicznym, angażującym lokalną przedsiębiorczość oraz samorządy.
Stowarzyszenie Branży Eventowej wspiera dzieci z SOS Wioski Dziecięce / 12 grudnia 2013/
W szczęśliwej rodzinie dziecko jest otoczone szacunkiem i miłością. Dzięki temu ma szansę wyrosnąć na zaradnego, pewnego siebie, człowieka. Jednak nie wszystkie maluchy mogą cieszyć się beztroskim dzieciństwem. Często od najmłodszych lat są skazane na życie w skrajnie trudnych warunkach. W domu na co dzień towarzyszą im bieda, lęk, agresja. Im dłużej dziecko patrzy na bezradnych rodziców, ich wulgarne zachowania i przemoc, tym bardziej przyswaja sobie i utrwala złe wzorce.
Co ty możesz wiedzieć… o IDEALNYM EVENCIE ?
Jak zrealizować idealny event? To pytanie zadajesz sobie z częstotliwością bliską okrążeniu ziemi wokół słońca. I marzysz, by znaleźć odpowiedź równie idealną. Chcesz wiedzieć czy taka istnieje? No pewno! Tylko droga do jej poznania bywa długa, wyboista, okupiona mnóstwem zwątpień i stosem pułapek. Wiesz o tym, ale ten świat za bardzo Cię kręci! EVENT, to przecież wyzwanie, zabawa, satysfakcja… Fajerwerki! Przeczytasz zatem stos książek, połazisz w necie, pójdziesz na praktyki do agencji, zaliczysz swoje pierwsze realizacje…ba !!!
Zaczniesz nawet myśleć, że potrafisz odpowiedzieć na zadawane teraz Tobie pytania o tym, jak się robi event.
Ostatnie dni rekrutacji na II edycję Podyplomowego Studium Event Management
MP Legia Cup: Mecz Agencje Eventowe kontra Klienci /5 września 2013/
Platforma branży eventowej MeetingPlanner.pl we współpracy z Centrum Biznesowym Legii Warszawa organizuje MP Legia Cup – branżowy mecz piłkarski. Na Stadionie Mistrza Polski, Legii Warszawa staną naprzeciwko siebie drużyny przedstawicieli agencji eventowych i ich klientów, reprezentujących korporacje i instytucje.
Meetings Poland – Partnerem Strategicznym SBE
W czerwcu b.r. została podpisana umowa o partnerstwie strategicznym pomiędzy Stowarzyszeniem Branży Eventowej a spółką Meetings Poland, wydawcą Katalogu Obiektów i Usług Konferencyjnych. Partnerstwo będzie ukierunkowane na wzajemne wsparcie działalności Partnerów w obszarze merytoryczno-edukacyjnym mającej na celu popularyzację i profesjonalizację polskiego rynku wydarzeń.
Nie każde spotkanie firmowe generuje przychód dla zatrudnionego
Udział pracownika w imprezie integracyjnej, który ma wyłącznie charakter rozrywkowy powoduję, że po stronie podwładnego powstanie przychód z tytułu nieodpłatnego świadczenia. Inaczej wygląda sytuacja, gdy pracodawca zorganizuje spotkanie firmowe w celach szkoleniowych.
Niektóre wydatki związane z majówką można zaliczyć do kosztów
Rozpoczynająca się majówka to dobry moment na organizację wyjazdów integracyjnych dla pracowników, spotkań czy pikników rodzinnych. Planując przygotowanie tego typu świadczeń pozapłacowych dla osób zatrudnionych, warto pamiętać, aby miały one w większości charakter szkoleniowy. Zmniejszy to ryzyko zakwestionowania przez organy podatkowe zaliczenia poniesionych wydatków do kosztów uzyskania przychodu.