Artykuły Branżowe
W tym miejscu staramy się publikować najciekawsze i najbardziej przydatne atrykuły branżowe na które się natknęliśmy w sieci i w gazetach branży eventowej np. na co powinien zwracać uwagę Event Manager podczas tworzenia eventu, kiedy możemy sprzedawać alkohol na imprezie firmowej, dlaczego warto organizaować eventy, jak wybrać Agencję Eventową?
W tym dziale staramy się także zamieszczać przydatne definicje i porady używane w tej branży np. czym jest event, team-building, co to jest incentive, kiedy mówimy o imprezie masowej, co zabrać na wyprawę off-road i inne.. Zapraszamy do lektury
Pracownik nie płaci PIT, jeżeli nie był na imprezie integracyjnej
Tylko udział pracownika w firmowej imprezie integracyjnej, a nie samo zaproszenie go do tego udziału przez pracodawcę, powoduje, że pracownik uzyskuje przychód, od którego trzeba zapłacić zaliczkę na podatek - wyjaśniło Ministerstwo Finansów.
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 - podsumowania działań
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w liczbach:
3 co do wielkości impreza sportowa na świecie
13 finałów UEFA EURO zostało rozegranych do tej pory
16 narodowych reprezentacji piłkarskich
Wyjazd motywacyjny do USA bez wiz?
Czy to początek końca firmowych spotkań integracyjnych?
Czy to początek końca firmowych spotkań integracyjnych? Naczelny Sąd Administracyjny nie ma wątpliwości - każde spotkanie integracyjne to przychód pracownika. Nie ma znaczenia, z jakich atrakcji faktycznie skorzystał. A to oznacza, że udział w imprezie integracyjnej może nas kosztować nawet 256 zł – szacuje Tax Care
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej przypomina
Działania mogące zagrozić bezpieczeństwu cywilnych statków powietrznych takie jak: loty balonów wolnych bezzałogowych, pokazy ogni sztucznych, wypuszczanie lampionów, baloników itp. odbywają się za zezwoleniem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.
Wyjazd integracyjny z KOMBII
Zespół KOMBII nagrał na potrzeby filmu "Wyjazd Integracyjny" piosenkę pod tym samym tytułem. Muzykę skomponował Grzegorz Skawiński natomiast osobą odpowiedzialną za słowa jest Waldemar Tkaczyk."Wyjazd Integracyjny" jest największą sensacją polskiego box office'u. Film pod względem popularności przebił takie hity kinowe jak Toy Story 3 czy Transformers 3. 22 października w Hotelu w Ossie zostały zrealizowane zdjęcia do wideoklipu promującego film.
Wyjazd integracyjny już w kinach
Film "Wyjazd integracyjny" od 4 listopada 2011 w kinach. Zapraszamy do obejrzenia filmu - parodii naszej branży eventowej. Po obejrzeniu Nasz wniosek: „weź Agencję Eventową – będzie więcej Apaczów” :-)
Wybrane recenzje:
Trzej faceci (Tomasz Kot, Tomasz Karolak, Jan Frycz) i piękna dziewczyna (Katarzyna Glinka). Ich losy połączy tytułowy wyjazd integracyjny, który wymknie się spod kontroli i przerodzi w prawdziwą imprezową apokalipsę.
Jak zorganizować letni event wspierający działania promocyjne marki?
Eventy letnie są specyficzną formą wspierania działań promocyjnych marki, dlatego marketerzy często zastanawiają się, czy warto inwestować w tego typu działania. Warto. W okresie letnim potencjalni klienci mniej czasu spędzają przed telewizorem i wyjeżdżają na wakacje – w góry, na Mazury i przede wszystkim nad morze. Do ruchu wakacyjnego należy doliczyć również wyjazdy weekendowe i wycieczki, co dodatkowo zwiększa liczbę osób, do których można dotrzeć, realizując event letni.
Rośnie znaczenie eventów sportowych - Kompleksowa organizacja imprez sportowych
W czasach kryzysu firmy zaczynają szukać niestandardowych sposobów, by wyróżnić się na tle konkurencji. Jednym z nich jest event sportowy, który przyciąga do siebie nie tyko rzesze kibiców, ale i wielu innych uczestników, takich jak media. Firma, która utrwali swój wizerunek jako sponsor danej dyscypliny może liczyć na duże zainteresowanie wielu kibiców.
Organizacja konferencji prasowej - o czym warto pamiętać, jak profesjonalnie zorganizaować konferencję prasową
W tym artykule dowiesz się o organizacji konferecji prasowej - o czym warto pamiętać, jak profesjonalnie zorganizaować konferencję prasową, co powinieneś/naś zrobić przed, w trakcie i po konferencji, aby wydarzenie się udało.