---------------------------------
Agencja Power /dawniej Powersport/ specjalizuje się w organizacji imprez firmowych i integracyjnych dla firm, wyjazdów motywacyjnych i okolicznościowych, a także wydarzeń specjalnych
Nasza Marki to: AgencjaPOWER, DMCWarsawPoland, ONLINE, PLATFORMA. Serdecznie zapraszamy do organizacji wydarzeń i wyjazdó firmowych z PowerTEAM

    ---------------------------------

Wyszukiwanie

Siła marki sponsora i autora wydarzenia/działania kulturalnego /Magazyn Press/

press logoJaką strategię waszym zdaniem trzeba przyjąć, aby marka wydarzenia/instytucji kultury nie przyćmiła sponsora? Jakie działania, sposoby warto wykorzystać?

Dobra współpraca, która obu stronom, zarówno sponsorowi jak i autorowi wydarzenia przyniesie korzyści, wiąże się z dobrze przemyślaną strategią i polityką marketingową. Już na samym początku trzeba jasno ustalić kto jest kim i jakie założenia, w ramach organizacji danego wydarzenia, chcemy zrealizować.

Niezwykle ważna jest dobra komunikacja, ścisła współpraca i umowa pomiędzy zaangażowanymi podmiotami. Dzięki temu wydobędziemy i realizujemy wszystko co najlepsze dla zaangażowanych partnerów. Wydaje mi się, że instytucje kultury w naszym kraju, mają ciągle dość tradycyjne, żeby nie powiedzieć „przestarzałe” podejście do organizacji i promocji wydarzeń. Oczywiście to się zmienia i coraz częściej pojawiają się świeże pomysły i realizacje. Często zdarza się jednak, że to sponsor, który działa z pomocą nowych technologii, agencji eventowej, ma swój dział PR, osiąga lepsze rezultaty i korzyści, jeśli chodzi o nagłośnienie imprezy niż autor czy instytucja kultury.

 

event hands

 

Jaki trend w sponsoringu kultury można obecnie zauważyć, czy coś jest już passe, a jakie działania wciąż pomagają marce?

 

Jeśli chodzi o instytucję kultury, to w działaniach marketingowych, moim idolem jest Muzeum Powstania Warszawskiego. Organizują różnego rodzaju akcje, konkursy, koncerty, korzystają z najnowszych technologii, aktywnie wykorzystują powierzchnię muzeum dla zewnętrznego finansowania np. promocje książek i płyt, akcje wakacyjne. Wszystko co przyciąga turystów/grupy zdecydowanie pomaga marce, np. ciekawe wydarzenia z wykorzystaniem nowych technologii lub takie w których uczestniczą znane i lubiane osoby. Marce zdecydowanie nie pomagają, np. stare banery wiszące od lat w tym samym miejscu, działania niespójne z komunikacją, niedostateczne zaangażowanie marketingu i PR w działania z instytucją kultury.

 

Dla magazynu Press mówiła Olga Krzemińska - Zasadzka Managing Director Agencji Power

Oferta POWER

  • Imprezy firmowe

    Imprezy firmowe

    Imprezy integracyjne, promocje nowych produktów, wyjazdy motywacyjne, imprezy okolicznościowe to nieodzowne elementy funkcjonowania wszystkich przedsiębiorstw. Wychodząc naprzeciw konkurencji przygotowaliśmy wiele oryginalnych scenariuszy wykorzystując nowatorskie pomysły oraz najnowsze osiągnięcia techniki.

    Read More
  • Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy zagraniczne to najlepsza forma motywacji i uznania zasług pracowników. To także świetny sposób wyrażenia wdzięczności Kluczowym Klientom Firmy za dotychczasową współpracę. Oczywiście pod warunkiem, że będą to wyjazdy dokładnie zaplanowane, bogate w atrakcje i zrealizowane w unikalnych miejscach.

  • Wydarzenia specjalne

    Wydarzenia specjalne

    Od wielu lat organizujemy i wspieramy różnorodne projekty i inicjatywy, łącząc je z podstawowymi wartościami firmy - ciągłego odkrywania nowych, lepszych sposobów działania, poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, poszerzania granic możliwości. Zapraszamy do śledzenia Wydarzeń Specjalnych na naszej stronie.

    Read More
Our website is protected by DMC Firewall!