---------------------------------
Agencja Power /dawniej Powersport/ specjalizuje się w organizacji imprez firmowych i integracyjnych dla firm, wyjazdów motywacyjnych i okolicznościowych, a także wydarzeń specjalnych. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, składania zapytań oraz spotkań podczas których przedstawimy Państwu pełną ofertę oraz stworzymy wyjątkową kreację specjalnie dla Państwa.
    ---------------------------------

Oferta POWERSPORT

  • Imprezy firmowe

    Imprezy firmowe

    Imprezy integracyjne, promocje nowych produktów, wyjazdy motywacyjne, imprezy okolicznościowe to nieodzowne elementy funkcjonowania wszystkich przedsiębiorstw. Wychodząc naprzeciw konkurencji przygotowaliśmy wiele oryginalnych scenariuszy wykorzystując nowatorskie pomysły oraz najnowsze osiągnięcia techniki.
  • Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy zagraniczne to najlepsza forma motywacji i uznania zasług pracowników. To także świetny sposób wyrażenia wdzięczności Kluczowym Klientom Firmy za dotychczasową współpracę. Oczywiście pod warunkiem, że będą to wyjazdy dokładnie zaplanowane, bogate w atrakcje i zrealizowane w unikalnych miejscach.
  • Wydarzenia specjalne

    Wydarzenia specjalne

    Od wielu lat organizujemy i wspieramy różnorodne projekty i inicjatywy, łącząc je z podstawowymi wartościami firmy - ciągłego odkrywania nowych, lepszych sposobów działania, poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, poszerzania granic możliwości. Zapraszamy do śledzenia Wydarzeń Specjalnych na naszej stronie.

Aktualności

19 grudzień 2017
Magicznych Chwil życzy Agencjia POWER

20 lat temu w 1997 roku w ostatni tydzień marca zaczęły się nasze pierwsze wyjazdy narciarskie do Val Thorens. Przez ten czas wiele się nauczyliśmy, niejedno zmieniliśmy, stabilnie się rozwijaliśmy.Je...

25 październik 2017
Nowy, większy Magazyn POWER

Nowa dobra wiadomość z „Życia Agencji POWER” Nie mieliśmy już jak i gidze pomieścić naszych kreatywnych pomysłów :) Zmieniliśmy więc lokalizację i powiększyliśmy 4 krotnie nasz magazyn :) Od 1.1...

27 marzec 2017
POWER - jubileusz 20-lecia!

Już 20 lat z POWER!W ostatni tydzień marca 1997 roku zaczęły się nasze pierwsze wyjazdy narciarskie do Val Thorens - 20 lat temu. Przez ten czas wiele się nauczyliśmy, niejedno zmieniliśmy, stabilnie ...

14 marzec 2017
Solidna Firma 2016 - Certyfikat dla Agencji POWER

Po raz kolejny w Hotelu Intercontinental w Warszawie odbyła się Gala Finałowa 15 edycji Programu Gospodarczo-Konsumenckiego Solidna Firma, podczas której wręczone zostały Certyfikaty Solidna Firma 201...

Wyszukiwanie

Logowanie

FAQ - abonament OK System GoFit

OK System Go fit2FAQ


1.  Co to jest KARNET GoFit OK SYSTEM?

2.  Dlaczego podczas rejestracji muszę podawać swój numer telefonu i adres e-mail?

3.  Jak opłacić GoFit?

4.  Jaki jest czas oczekiwania na aktywację GoFit?

5.  Czy dostanę kartę magnetyczną?

6.  Do czego służy OK PIN?

7.  Jak korzystać z GoFit?

8.  Spóźniłem się z zapłatą. Co teraz?

9.  Kiedy wysyłać sms?

10.  Gdzie mogę sprawdzić dostępne obiekty?

11.  Wysłałem już sms, ale chcę skorzystać z innej usługi. Czy można anulować sms?

12.  Co oznacza limit wejść 2 lub 3 razy w tygodniu?

13.  Jak mogę sprawdzić ile wejść zostało mi do końca tygodnia?

OK System Go fit

1. Co to jest KARNET GoFit OK SYSTEM?
KARNET GoFit OK SYSTEM jest abonamentem umożliwiającym korzystanie z szerokiej gamy obiektów sportowych i rekreacyjnych na terenie wybranego województwa. Oferujemy dostęp do starannie wyselekcjonowanych placówek świadczących usługi poprawy zdrowia, urody i kondycji fizycznej bez konieczności stosowania kart i udostępniania swoich danych osobowych.

2. Dlaczego podczas rejestracji muszę podawać swój numer telefonu i adres e-mail?
Każdy użytkownik KARNETU GoFit OK SYSTEM posiada indywidualne konto w systemie. Niezbędne jest podanie swojego numeru telefonu, gdyż na ten numer wysyłany jest kod OK PIN potrzebny do korzystania z usług obiektów posiadających terminal. Ponieważ w niektórych obiektach wejścia odbywają się przez wysłanie sms, weryfikacja użytkownika następuje na podstawie jego numeru telefonu. Wszelkie informacje od OK System wysyłane są na adres e-mail, dlatego też niezbędne jest podanie swojego adresu przy rejestracji w systemie.

3. Jak opłacić Karnet GoFit?
Płatności za KARNETY GoFit w Power dokonuje się z góry za każdy miesiąc  - najpóźniej do 15 dnia miesiąca poprzedniego. Informacje szczegołowe dot cen można otrzymać pisząc Tak OK System na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Firmy proszone są o kontakt z podaniem nazwy firmy, ilości osób zainteresowanych oraz sposobu finansowania.

4. Jaki jest czas oczekiwania na aktywację Karnetu GoFit?
Multikarnet jest aktywny od wybranej daty zakupu, pod warunkiem, że zostały wykonane poniższe czynności:
• przypisanie użytkownika do multikarnetu
• uiszczenie opłaty za multikarnet

5. Czy dostanę kartę magnetyczną?
W odróżnieniu od firm świadczących podobne usługi na rynku, OK System nie oferuje kart magnetycznych. Wejścia do obiektów odbywają się na odcisk palca lub poprzez wysłanie sms.

6. Do czego służy OK PIN?
Po opłaceniu Karnetu GoFit, każdy użytkownik otrzymuje smsem kod OK PIN. Z nim należy udać się do recepcji obiektu, który posiada terminal do odczytu odcisku palca. Po wprowadzeniu kodu, należy wprowadzić trzykrotnie swój odcisk palca w celu rejestracji w systemie. Rejestracja jest jednorazowa i obejmuje wszystkie obiekty. OK PIN nie jest potrzebny do wejść przez sms.

7. Jak korzystać z KARNETU GoFit OK SYSTEM?
-robi
Jeżeli dany obiekt jest wyposażony w terminal, wejścia do usług odbywają się na odcisk palca. Aby zarejestrować palec w systemie, należy podać recepcji swój kod OK PIN, a następnie wprowadzić trzykrotnie odcisk. Rejestracja jest jednorazowa i obejmuje wszystkie obiekty. Nie ma konieczności ponownej rejestracji w innym obiekcie.
-sms
W sytuacji, gdy dany obiekt nie posiada terminala do odczytu odcisku palca, wejścia do usług odbywają się poprzez wysłanie sms. W recepcji znajduje się stand reklamowy z numerem telefonu oraz z numerami oferowanych usług. Aby skorzystać z usługi, należy wysłać sms na podany numer telefonu, w treści wpisując numer wybranej usługi. W odpowiedzi przychodzi sms zwrotny z informacją o wejściu na usługę. Koszt smsa według taryfy operatora.

8. Spóźniłem się z zapłatą. Co teraz?
W przypadku uiszczenia płatności w terminie późniejszym niż 15 dzień abonament zostaje wyłączony.

9. Kiedy wysyłać sms?
Wiadomości SMS należy wysyłać nie wcześniej niż 15 minut przed planowanym wejściem na usługę.


10. Gdzie mogę sprawdzić dostępne obiekty?
Na stronie http://www.oksystem.pl/oferta można sprawdzić dostępne obiekt w ramach KARNETÓW GoFit OK SYSTEM w postaci listy oraz mapy.

11. Wysłałem już sms, ale chcę skorzystać z innej usługi. Co mogę zrobić?
W celu anulowania wejścia na daną usługę, należy w ciągu 10 minut wysłać sms o treści „rezygnuję”. Otrzymasz sms zwrotny z informacją o anulowaniu wejścia. Po upływie 10 minut, anulowanie nie będzie możliwe.

12. Co oznacza limit wejść 2 lub 3 razy w tygodniu?
Limit wejść oznacza, iż z karnetu można skorzystać 2 lub 3 razy w tygodniu z dowolnej usługi z naszej oferty. Aktualizacja limitu karnetu odbywa się w nocy z niedzieli na poniedziałek oraz wraz z końcem miesiąca. Niewykorzystane wejścia nie przechodzą na następny tydzień ani miesiąc. 

13. Jak mogę sprawdzić ile wejść zostało mi do końca miesiąca?
Aby sprawdzić liczbę pozostałych wejść, jakie można wykorzystać w bieżącym okresie, należy wysłać SMS o treści „ile” na pod 661 000 556.





OK SYSTEM logo nowe

 

DMC Firewall is a Joomla Security extension!