---------------------------------
Agencja Power /dawniej Powersport/ specjalizuje się w organizacji imprez firmowych i integracyjnych dla firm, wyjazdów motywacyjnych i okolicznościowych, a także wydarzeń specjalnych. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, składania zapytań oraz spotkań podczas których przedstawimy Państwu pełną ofertę oraz stworzymy wyjątkową kreację specjalnie dla Państwa.
    ---------------------------------

Oferta POWERSPORT

  • Imprezy firmowe

    Imprezy firmowe

    Imprezy integracyjne, promocje nowych produktów, wyjazdy motywacyjne, imprezy okolicznościowe to nieodzowne elementy funkcjonowania wszystkich przedsiębiorstw. Wychodząc naprzeciw konkurencji przygotowaliśmy wiele oryginalnych scenariuszy wykorzystując nowatorskie pomysły oraz najnowsze osiągnięcia techniki.
  • Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy zagraniczne to najlepsza forma motywacji i uznania zasług pracowników. To także świetny sposób wyrażenia wdzięczności Kluczowym Klientom Firmy za dotychczasową współpracę. Oczywiście pod warunkiem, że będą to wyjazdy dokładnie zaplanowane, bogate w atrakcje i zrealizowane w unikalnych miejscach.
  • Wydarzenia specjalne

    Wydarzenia specjalne

    Od wielu lat organizujemy i wspieramy różnorodne projekty i inicjatywy, łącząc je z podstawowymi wartościami firmy - ciągłego odkrywania nowych, lepszych sposobów działania, poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, poszerzania granic możliwości. Zapraszamy do śledzenia Wydarzeń Specjalnych na naszej stronie.

Wyszukiwanie

Logowanie

Koszyk

Koszyk jest pusty

Czas odbudować relacje. Jak zmieniła się branża MICE i incentive travel po pandemii?

Głos mordoru logoW wyjazdach motywacyjnych dzieje się dziś coś nowego. Dwie rzeczy jednak pozostają niezmienne. Po pandemii wracamy z tak samo dużą ochotą na podróże i do tego wiemy, że relacje oparte na zaufaniu procentują w trudnych czasach.

 

  Wiele do nadrobienia

 Wyjazdy incentive (wyjazdy motywacyjne) to jeden ze sposobów docenienia pracowników, forma nagrody i zachęty oraz sposób na wzmacnianie relacji. Pandemia na długi czas uniemożliwiła nam korzystanie z tego narzędzia.

Zmieniły się nasze doświadczenia w pracy. Wiele z tych codziennych doświadczeń wynikających z pracy we wspólnej przestrzeni po prostu straciliśmy. Z open space’ów, spotkań i lunchów przenieśliśmy się do zoomowych i teamsowych okienek, które mocno odizolowały nas od siebie.

I choć z różnych stron płyną głosy, że w wielu przypadkach dobrze sprawdziło się to pod względem „wykonywalności” zadań, to już niekoniecznie pod względem budowania relacji, bo nie wszystko da się przenieść do sfery online. Mamy więc teraz wiele do nadrobienia na tej płaszczyźnie, zwłaszcza że dziś wszyscy potrzebujemy nowej energii i motywacji.

Zaufanie procentuje

Myślę, że nasza postpandemiczna rzeczywistość będzie jeszcze bardziej stawiać na budowanie relacji. Po istnym tsunami, jakie przeżyliśmy w branży MICE (to wcale nie mysz, tylko skrót od ang. Meetings, Incentive, Conference, Events/Exhibitions) jeszcze bardziej wierzę w wartość relacji. Zaufanie i komunikacja są podstawą przetrwania w niepewnych czasach.

Uruchomić motywację

Wiele firm długo czekało na to, aby uruchomić procesy nagrodowe i motywacyjne odłożone w ostatnim roku. Po trudnych miesiącach życie już zaczęło wracać do normalności i klienci, którzy jeszcze niedawno nie myśleli o powrocie do biur, zaczynają planować wyjazdy. Nastała jednak zupełnie nowa turystyczna rzeczywistość. Obserwujemy wyraźną zmianę trendów.

Po tak dużym wstrząsie, jaki przeżyła branża eventów i spotkań, rynek buduje się od podstaw. Wiele kierunków, takich jak Stany Zjednoczone czy Azja, jest dla nas niedostępnych, co powoduje, że zaczynamy dostrzegać inne miejsca z potencjałem, których dotychczas nie braliśmy pod uwagę.

Polacy chcą podróżować

Po pandemii wracamy z tak samo dużą ochotą na podróże. Potrzeba, by znowu wyjechać chociaż na chwilę, by skorzystać ze słońca, przeżyć coś razem, jest taka sama lub nawet jeszcze mocniejsza. Dziś wyjazdy te często przybierają inną formę i obwarowane są wieloma nowymi wymaganiami, z którymi mierzą się organizatorzy, ale do tego właśnie przygotowywaliśmy się w trakcie pandemii, między innymi pracując wspólnie i wspólnie wypracowując nowe metody w ramach stowarzyszeń branżowych. Sezon na incentive wrócił, a firmy wysyłają swoje zespoły na wyjazdy, nawet jeśli oznacza to konieczność spełnienia wielu wymagań organizacyjnych.

Nowe wyzwania

W naszej branży zmieniło się bardzo wiele. Zmieniły się przede wszystkim siatki połączeń lotniczych. Nowym wyzwaniem dla organizatorów jest to, że każdy kraj ma inną politykę covidową (inne szczepionki, testy, przepisy), do której musimy się dostosować, jeśli chcemy przekroczyć granicę i skorzystać z atrakcji danego kraju. Sporo kierunków jest do tej pory zamkniętych, a wiele drogich stało się kierunkami luksusowymi. Inna procedura obowiązuje dla osób zaszczepionych, a inna dla niezaszczepionych. Mimo tych wszystkich przeszkód nauczyliśmy się adaptować do nowej rzeczywistości.

Hity wyjazdowe tego roku

Kierunki wyjazdów zależą teraz w dużej mierze od warunków wjazdu  do danego kraju. Wiele miejsc zniknęło z turystycznej mapy podróży motywacyjnych, a więc zaczęliśmy eksplorować nowe. Często te bliższe, które dotychczas niesłusznie pomijaliśmy. W tym roku nasz wzrok na mapie pada znacznie częściej na Europę – od Kanarów po Spitsbergen. Dużym zainteresowaniem cieszy się Hiszpania, Włochy, Chorwacja, Meksyk, wyprawy za Koło Podbiegunowe, Islandia czy Tanzania. Klienci nadal chcą wyjeżdżać i szukają nowych, zaskakujących rozwiązań.

Pojawiają się również zapytania dotyczące dalekich kierunków typu Karaiby, Dubaj, Malediwy.

Sezon na incentive

Przed nami sezon zimowy i przy tak bardzo ograniczonej liczbie kierunków egzotycznych na pewno będzie się on różnił od tych sprzed pandemii. Długo oczekiwanym przez nas zjawiskiem jest to, że widzimy duże zainteresowanie Polską. To nowy trend, który w dłuższej perspektywie może umocnić rodzimy rynek, co jest dodatkową korzyścią dla naszej gospodarki.

Symbioza między wydarzeniami online i stacjonarnymi

Analizując efekty pandemii, nie można nie wspomnieć o tym, że sprawiała ona, iż rozwinęła się też nowa gałąź eventów – wydarzenia online. Część firm organizujących tego rodzaju eventy nabrała rozpędu właśnie podczas pandemii. Z drugiej strony klienci przekonali się, że eventy online mogą być częścią strategii i sposobem realizowania celów na przykład tych szkoleniowych, konferencyjnych. Od kilku miesięcy na rynku pojawia się coraz więcej rozwiązań w postaci platform konferencyjnych czy targowych, które mają za zadanie uatrakcyjnić i jednocześnie uprościć odbiór wirtualnego eventu.

Czego nauczyliśmy się w pandemii?

Podczas pandemii utwierdziliśmy się w przekonaniu, że jeśli dbamy o relacje i o naszych partnerów, oni to doceniają, bo wiedzą, ze nie zawiedziemy ich nawet w trudnych czasach, że zaadaptujemy się do zmieniających się warunków na rynku. Branża eventowa jest branżą mocno nastawioną na współpracę i wymianę doświadczeń, co potwierdza aktywność licznych organizacji branżowych takich jak SOIT (Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel), SKKP (Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce), KAE (Klub Agencji Eventowych) działający przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych oraz SITE, międzynarodowa organizacja z oddziałem w Polsce, zrzeszająca firmy z sektora incentive travel.

Pandemia pokazała, że współpraca, wymiana wiedzy i dbanie o dobre relacje bardzo wiele znaczą. Aktywność w stowarzyszeniach branżowych jest również wyznacznikiem jakości organizowanych wydarzeń.

Nie wszystko możemy przenieść do online’u

Zaczynamy eksplorować nowe kierunki i możliwości organizacji eventów w świecie wirtualnym. Jednak nie wszystko da się przenieść do świata wirtualnego – chociażby emocji uczestników, doświadczenia chwili i kontaktu interpersonalnego. Eventy online staną się częścią eventowego krajobrazu, również po pandemii, choć już teraz wiemy, że tylko w pewnym stopniu, bo kontaktów interpersonalnych nie da się niczym zastąpić.

Bezpieczeństwo jest w cenie

Warto zauważyć, że dzięki niektórym rozwiązaniom wzrósł komfort podróży dla klientów, gości w restauracjach jest mniej, mniej też jest osób na plażach i w miejscach zwiedzania. Jest spokojniej i czyściej. Na znaczeniu zyskało nasze bezpieczeństwo i zdrowie. Organizatorzy są także zobowiązani odprowadzać składki do Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego i Turystycznego Funduszu Pomocowego. Zmieniły się również oferty ubezpieczeń grupowych.

 

Nie zawsze dalej znaczy lepiej

Pandemia nauczyła nas również inaczej myśleć o eventach. Z rozmów z klientami i kolegami z branży wynika, że większe jest nastawienie na jakość programu, a nie na samo miejsce wyjazdu. W kierunkach traktowanych dotychczas jako niskobudżetowe możemy znaleźć wspaniałe miejsca i stworzyć niezapomniane doświadczenia. Widzimy przez to, że jeszcze bardziej liczy się to z kim, a nie dokąd.

Dla Głosu Mordoru mówiła: Ola Krzemińska-Zasadzka

Ola 1

Our website is protected by DMC Firewall!