Media o nas
W tym miejscu znajdziecie artykuły o Power /dawniej PowerSport/ z ostatnich czasów z wyjazdów indywidualnych, firmowych i wydarzeń specjalnych z udziałem Agencji Eventowej Power Sp. z o.o..
Artykuły z naszych realizacji znajdziecie także tu: Realizacje.
Zapraszamy także do odwiedzania Zaprzyjaźnionych Firm i Patronów Medialnych z którymi współpracujemy.
Zamieściliśmy tu także nasze logo i banery do pobierania przez naszych Partnerów.
Zapraszamy do przyjemnej lektury
Eventy w pandemii. Jakie są wady i zalety eventów online? /Trinet/
Branża eventowa przeżywa obecnie trudny czas. Zawieszenie działalności dotyka wiele instytucji i firm.
Złoty Certyfikat SOLIDNA FIRMA 2019 dla Agencji POWER
Już po raz piąty Agencja POWER otrzymała zaszczytny tym razem Złoty Certyfikat SOLIDNA FIRMA 2019. Podczas uroczystej gali w Hotelu Plaza w Warszawie w ramach programu Solidna Firma przyznawane zostały certyfikaty dla firm, które świadczą o tym, że wyróżnione przedsiębiorstwa oferują najwyższą możliwą jakość obsługi i przestrzegają wszelkich standardów jakości.
Planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym - wrześnowy OOH EVENT
Jak skutecznie zarządzać projektem eventowym?
To bardzo złożone zagadnienie, które jest kluczowe w kontekście naszej pracy. Każdego roku przyglądamy się naszym działaniom i zastanawiamy się, co możemy zmienić, poprawić, jakie rozwiązania wdrożyć, aby nasza praca była łatwiejsza, a jednocześnie bardziej efektywna. Obecnie, w naszej agencji, wdrażamy program, który połączy wszystkie działania realizowane w ramach zarządzania projektami eventowymi, zarówno na poziomie konkretnego wydarzenia, jak i globalnie w całej firmie.
Dla Mice Poland o początkach kariery w branży eventowej Olga Krzemińska-Zasadzka
Dla Mice Poland – o początkach kariery w branży eventowej opowiada Olga Krzemińska - Zasadzka Managing Director Agencji Power.
Początki kariery w branży
Przewodnicząca klasy w podstawówce, przewodnicząca klasy w liceum, organizator grup wyjazdowych na narty i żagle na studiach – tak zaczęłam się moja przygoda z organizacją wycieczek i imprez jak to wtedy się nazywało, a w wakacje – robiłam wyjazdy dla znajomych. Zbierałam więc grupę, pieniądze, wymyślałam miejsca i jechaliśmy gdzieś w nieznane miejsca z małym budżetem.
Siła marki sponsora i autora wydarzenia/działania kulturalnego /Magazyn Press/
Jaką strategię waszym zdaniem trzeba przyjąć, aby marka wydarzenia/instytucji kultury nie przyćmiła sponsora? Jakie działania, sposoby warto wykorzystać?
Dobra współpraca, która obu stronom, zarówno sponsorowi jak i autorowi wydarzenia przyniesie korzyści, wiąże się z dobrze przemyślaną strategią i polityką marketingową. Już na samym początku trzeba jasno ustalić kto jest kim i jakie założenia, w ramach organizacji danego wydarzenia, chcemy zrealizować.
Jak unikać stresu będąc organizatorem eventów i wyjazdów dla firm.
Dla Mice Poland mówiła Olga Krzemińska - Zasadzka /Managing Director Agencji POWER/
Event manager/planner jest uważany za jeden z najbardziej stresujących zawodów. Czy Pani zdaniem słusznie?
Zdecydowanie tak. Jako ciekawostkę podam, że w jednym z raportów zawód Event Manager wymieniony jest jako piąty wśród najbardziej stresujących zawodów na świecie.
O kondycji branży eventowej dla kwartalnika OOH magazine - Olga Krzemińska - Zasadzka Wiceprezes Zarządu SBE
Dla kwartalnika OOH magazine – poświęconego szeroko rozumianej reklamie i marketingowi wywiadu udzieliła Wiceprezes Zarządu SBE - Olga Krzemińska-Zasadzka, w którym mówiła o kondycji branży eventowej, konferencji "Event Biznes" oraz o eventach jako narzędziach marketingowych.
Emocje w eventach - dlaczego je lubimy? Dla Mice Poland mówiła Olga Krzemińska-Zasadzka
Dlaczego tak się dzieje, że coraz częściej obserwujemy trend, w którym zamiast luksusowych obiektów i siedzenia w hotelu grupy wybierają prawdziwe emocje?
Emocje w eventach - dlaczego je lubimy?
Popularne jeszcze kilka lat temu wyjazdy integracyjne oparte o pobyt w luksusowych hotelach czy leżenie w cieniu palm, powoli odchodzą w zapomnienie. To, co kiedyś było nagrodą i wyróżnieniem, dziś często trąci nudą i rutyną. Poprzeczka poszła w górę. Żyjemy coraz szybciej, coraz aktywniej. Coraz częściej jako wypoczynek wybieramy aktywne formy spędzania czasu.
Olga Krzemińska-Zasadzka jedną z kandydatek w konkursie Businesswoman Roku 2014.
Redakcja magazynu Businesswoman & life po raz czwarty organizuje konkurs i galę Businesswoman Roku 2014.
W tym roku jedną z kandydatek konkursu jest nasza Managing Director Olga Krzemińska-Zasadzka.
Zachęcamy do oddawania głosów sms-owych. Głosowanie trwa od 17 maja do 16 czerwca
Wśród głosujących rozlosujemy cenne nagrody.
Uroczysta gala ogłoszenia wyników i wręczenia statuetek odbędzie się 17 czerwca 2015 roku w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Galę poprowadzi uznana prezenterka, konferansjerka – Adela Warać.
Poszukiwany Ambasador Zarządzania Wiedzą - Power patronem konkursu
Rusza pierwszy ogólnopolski konkurs o tytuł Ambasadora Zarządzania Wiedzą. Organizatorzy zapraszają do udziału firmy, dla których dzielenie się wiedzą jest kluczowym elementem w drodze do sukcesu. Spośród nadesłanych do 20 maja zgłoszeń, Jury wybierze finałową piątkę. Najlepsi z najlepszych przedstawią swoje praktyki podczas konferencji eksperckiej. Organizacja, która wyróżni się unikalnymi i skutecznymi metodami rozwijania kapitału intelektualnego otrzyma tytuł Ambasadora Zarządzania Wiedzą.
Nie od dziś wiadomo, że fundament organizacji, która skutecznie opiera się burzom na rynkowym oceanie, stanowią ludzie. Kompetencje i zaangażowanie pracowników to siła napędowa, która pcha organizację do przodu.