---------------------------------
Agencja Power /dawniej Powersport/ specjalizuje się w organizacji imprez firmowych i integracyjnych dla firm, wyjazdów motywacyjnych i okolicznościowych, a także wydarzeń specjalnych. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, składania zapytań oraz spotkań podczas których przedstawimy Państwu pełną ofertę oraz stworzymy wyjątkową kreację specjalnie dla Państwa.
    ---------------------------------

Oferta POWERSPORT

  • Imprezy firmowe

    Imprezy firmowe

    Imprezy integracyjne, promocje nowych produktów, wyjazdy motywacyjne, imprezy okolicznościowe to nieodzowne elementy funkcjonowania wszystkich przedsiębiorstw. Wychodząc naprzeciw konkurencji przygotowaliśmy wiele oryginalnych scenariuszy wykorzystując nowatorskie pomysły oraz najnowsze osiągnięcia techniki.
  • Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy zagraniczne to najlepsza forma motywacji i uznania zasług pracowników. To także świetny sposób wyrażenia wdzięczności Kluczowym Klientom Firmy za dotychczasową współpracę. Oczywiście pod warunkiem, że będą to wyjazdy dokładnie zaplanowane, bogate w atrakcje i zrealizowane w unikalnych miejscach.
  • Wydarzenia specjalne

    Wydarzenia specjalne

    Od wielu lat organizujemy i wspieramy różnorodne projekty i inicjatywy, łącząc je z podstawowymi wartościami firmy - ciągłego odkrywania nowych, lepszych sposobów działania, poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, poszerzania granic możliwości. Zapraszamy do śledzenia Wydarzeń Specjalnych na naszej stronie.

Wyszukiwanie

Logowanie

Koszyk

Koszyk jest pusty

O ósmej edycji konkursu Osobowość Roku Mice Poland dla OOH Magazine opowiadała Olga Krzemińska - Zasadzka

OOH czerwone logo wwwOsobowość Roku Mice Poland stała się prestiżowym wyróżnieniem w branży MICE przyznawanym przez profesjonalne jury. Co można powiedzieć o tegorocznej edycji?

Była kosmiczna! Dosłownie. Kiedy rozpoczęliśmy rozmowy o 8 edycji pomyślałam o odwróconej ósemce, o nieskończoności, potem w głowie miałam kosmos, przyszłość i … Przebudzenie mocy - akurat ten film wchodził do kin.

Nasz grafik uwielbia tworzenie prezentacji i filmów „przyszłości”, byłam też w kontakcie z firmą, która wchodzi na rynek eventowy z avatarami, to wszystko układało się w jedną całość. Choć muszę przyznać, że nie było w tym roku tak łatwo. Wszystkie firmy, które przyczyniają się do sukcesu Gali Mice Poland dynamicznie się rozwijają. Z jednej strony to super, działamy z najlepszymi, a z drugiej ciężko jest dobrać termin Gali tak, aby nikt nie miał realizacji i mógł wystawić do współpracy swój najlepszy zespół. Nie jest też łatwo pracować z firmami, które rozliczają się barterowo, niektóre z nich, profesjonalnie przygotowują się do Gali przez wiele miesięcy by wypaść jak najlepiej, inne traktują to jak swój obowiązek i pracują na zasadzie „zaliczyć”.


W gronie nominowanych, jak i zwycięzców – sami fachowcy.

Po raz drugi mam niebywałą przyjemność znać osobiście wszystkich z czwórki nagrodzonych w czasie Gali Osobowość Roku Mice Poland. W kategorii Zleceniodawca Roku zwyciężyła Ewelina Sobolewska, z którą współpracujemy w Komisji Etyki w Stowarzyszeniu Branży Eventowej. Miałyśmy też okazję współpracować przy okazji Rady Programowej w trakcie wydarzenia Event Biznes. Ewelina w mBanku zajmuje się organizacją spotkań i eventów. Nawiązując współpracę z agencjami zawsze zwraca uwagę na ich doświadczenie i kreatywność. W kategorii Organizator Roku zwyciężył Sebastian Oprządek Prezes Zarządu i Dyrektor obsługi klienta El Padre, którego znam z wydarzeń branżowych, a w grudniu 2015 aktywnie włączył się wraz z KAE do akcji Elfy SBE, podczas którego, jak co roku, pomagaliśmy potrzebującym rodzinom i dzieciom. W kategorii Menedżer Obiektu zwyciężył Piotr Lenczewski, z którym miałam okazję współpracować jeszcze w innej sieci czterogwiazdkowej Hoteli, a potem w Warszawskim Hotelu Mariott. Podwykonawcą Roku został Wojciech Zbroja, Prezes zarządu Rent Design, z którym jako agencja współpracujemy od wielu lat. W przygodzie z biznesem podkreśla rolę innowacyjności i bycia krok przed oczekiwaniami zleceniodawców.

 

mice Medium

 

Gratuluję samej gali. Jak dla nas: odlot! Dużo pracy?

Przygotowania do Gali trwają zazwyczaj kilka miesięcy. W tym czasie najważniejsze są ustalenia harmonogramu i możliwości współpracy z Partnerami. Najdłużej trwają przygotowania występów artystycznych, układanych specjalnie na potrzeby wydarzenia oraz ustalania zakresu współpracy z Partnerami i poszukiwania Partnerów dogodnych do tematyki wydarzenia. W firmie staramy się dopracowywać do konwencji wydarzenia najmniejsze szczegóły: grafiki, scenariusz, oznaczenia stołów itd., co roku staramy się dobrać inne zespoły, konferansjera i czymś zaskoczyć publiczność.

 

Gala po raz kolejny odbyła się w EXPO XXI. Jak oceniasz potencjał tego obiektu?

Expo XXI jest obiektem z wieloletnią tradycją, w środku Warszawy i od lat z niezmiennym zespołem realizacji. Tym wyróżnia się w wśród obiektów w Warszawie. Dla nas jako Agencji to najważniejsze – pracować z doświadczonymi osobami, które dokładnie znają każdy szczegół obiektu i szybko odpowiadają na pytania i reagują na potrzeby. Hala 4 w której odbywała się Gala jest stosunkowo nową halą i ma bardzo duże możliwości obciążeniowe oraz aranżacyjne. Expo zapewniło także kurtyny do wyciemnienia hali, garderoby, udostępniło ochronę obiektu oraz parking dla uczestników wydarzenia.

 

Gala Mice 2015

 

Trudno scalić 30 partnerów w jeden organizm?

Gala Osobowość Roku Mice Poland zapracowała na swój prestiż, wielu firmom zależy by pokazać się na niej branży z jak najlepszej strony, dzięki temu pracuje się z nimi sprawnie i przyjemnie. Bardzo dobrze współpracuje się z przedstawicielem Mice Poland – Panią Anną Łukasik, która wykonuje ogrom pracy ze strony Klienta. Dziękuję za współpracę z Belvedere catering – to profesjonaliści na rynku usług cateringowych - zarówno podczas przygotowań i realizacji starają się zwięźle podsumowywać ustalenia i wykonywać je, a także proponować nowe rozwiązania. Bardzo fajnie pracuje się z zespołem akrobatyczno-tanecznym Atelie. Przez cały rok zbieramy pomysły, by potem zaskoczyć publiczność brzmieniem, tańcem i obrazem. W tym roku mnie osobiście zachwyciło przygotowywanie Gali przez zespół G-fiore – dekoracje kwiatowe. Udekorowanie stołów, nominowanych, recepcji przy ślicznym blasku świec i wyciemnieniu sali zrobiło na mnie piorunujące wrażenie. Myśląc o tych, którzy najwięcej się napracowali nie mogę zapomnieć o moim zespole. Zarzucam ich pracą przy Gali i burzą mózgów wymyślamy najmniejsze szczegóły, by było jeszcze lepiej, jeszcze fajniej. Praca z grafikiem też wymaga bardzo dużej ilości czasu, maili i rozmów by wyszło to dokładnie tak jak chcemy. Nie byłoby Gali bez dobrych techników, sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego i oświetleniowego, które zapewniły Brill AV Media i Eventroom. Zgranie z nimi całej techniki: ustawień świateł, jingli, animacji – to ciężka praca – jakiej podejmuje się Piotr Zasadzki z naszej Agencji. Największą podporą dopieszczająca szczegóły jest Magdalena Jendyk.
Nowością w tegorocznej Gali był drugi prowadzący – AVATAR – którego nazwaliśmy OeRą, która rozpoczęła Galę, a także prowadziła część nieoficjalną i fajnie wkomponowała się w kosmiczny klimat wieczoru. Pierwszy raz w tym roku przy Gali pracowaliśmy z agencją modelek i hostess M-Duo, była to bardzo udana współpraca – na pewno będzie kontynuowana w przyszłości. Podobnie Agencja fordancerek i fordanserów Event Dance and Party, z którą współpracujemy od wielu lat, za każdym razem reprezentują profesjonalne podejście, za każdym razem mają świetnie dobrane stroje i za każdym razem gorąco witają i rozgrzewają gości, sprawiając, że wspaniały parkiet /firma Rajt/ przez całą imprezę zapełniony jest ludźmi. Firma Rajt w tym roku dostarczyła także 300 przepięknych krzeseł do stołów bankietowych. Tak więc doszliśmy do mebli, za które w większości odpowiadała firma Rent Design, jak zawsze na najwyższym poziomie. Nic dziwnego iż statuetkę Osobowości Roku Mice Poland 2015 w kategorii Podwykonawca dostał właśnie Rent Design i Wojtek Zbroja. Nie było by Gali bez sceny i ekranów, które dostarczyło Triangoo i Berm. Dostarczeniem piwa zajęła się Kampania Piwowarska. Zastawę stołową, szatnie, popielnice zapewniła także bardzo profesjonalna firma Gastro Serwis, a kosmicznej energii dodał nam Red-Bull. Część nieoficjalną zagospodarował nam wspaniały występ zepołu Tony-S /EVERGREEN MUSIC AGENCY/ oraz DJ & Lady Sax. W dekorowaniu sali pomogła firma Dekoracje tematyczne, Figury Stalowe, a kurtyny do pokazu UV zapewniła firma Visionlite. Nowością w tym roku była też możliwość oglądania Gali on-line zrobioną przez firmę Transmisjeonline.pl, która również zajęła się puszczaniem ujęć ze sceny na ekran. Drugi raz rozdano statuetki na Gali Osobowość Roku Mice Poland – które przygotowała firma Pap-Art. Pierwszy raz skorzystano z systemu rejestracji gości Conrego. Md Film przygotował film z wydarzenia, a Studio 69 w szybkim tempie udostępniło pamiątkowe fotografie.

 

Z roku na rok podnosicie poprzeczkę. Trudno będzie zaskoczyć w przyszłym roku.

Mam już pomysł na galę numer 9, ale pozostawię go w sferze jak zwykle tajemnicy. 

 

Czy w natłoku informacji mediów elektronicznych, telekonferencji i videochatów spotkania bezpośrednie (konferencje, eventy) mają nadal sens?

Właśnie dlatego mają sens. Ludzie są na co dzień bardzo zabiegani, dostają mnóstwo informacji w formie elektronicznej, a tutaj mają szansę wychodzić, poznawać innych ludzi, rozmawiać, czyli to co robili całe wieki. To człowiekowi jest bardzo potrzebne do normalnego funkcjonowania. Stale pogarsza się nam sposób komunikacji między ludźmi przez urządzenia, przez zaśmiecanie sobie głowy milionami internetowych i telefonicznych bodźców. Spotkania ten trend przełamują.

 

Gala Mice 2015 uroczysta impreza 1 7

 

Jak oceniasz rynek MICE w Polsce?

Porównując się do firm eventowych z zachodu, które znam, uważam, że nasze agencje eventowe, przy naszych budżetach, świetnie dają sobie radę. Jesteśmy bardzo kreatywni. Coraz więcej firm zwraca uwagę na rolę wyjazdów integracyjnych, na dbanie o Partnerów, handlowców i wyjazdy z nimi w celach szkoleniowych i motywacyjnych. Mamy super konkursy branżowe. Mamy wspaniałe realizacje. Mamy się czym chwalić i nie mamy się czego wstydzić.

 

W jakim kierunku się on zmienia?

Mam wrażenie, że do przodu idą Ci, którzy stawiają na profesjonalizm i jakość. Rynek potrzebuje nowych kreatywnych pomysłów, a także tych, którzy wykonają je profesjonalnie. Zwiększa się ilość obiektów eventowych, ilości połączeń lotniczych, stale poprawia się jakość polskich dróg, ich ilość, skraca się czas dojazdu, nie tylko samochodami ale i pociągami.


Mamy coraz więcej możliwości proponowania ciekawych rozwiązań zarówno w kraju jak i zagranicą.

Przygotowaliście Kodeks Dobrych Praktyk. Czy branża event musi walczyć z nieetycznymi zachowaniami?

Co jakiś czas docierają do nas informacje o takich zachowaniach, najczęstszymi z nich są: braki płatności, dumpingowanie cen, kopiowanie kreacji i scenariuszy. Powołując Komisję Etyki oraz wydając Kodeks Dobrych praktyk mamy nadzieję, pokazać rynkowi dobre praktyki zwrócić uwagę na to, że warto na rynku działać zgodnie z pewnymi normami. Mam nadzieję, iż Kodeks będzie czytany przez wszystkich uczestników rynku, dostaniemy do niego jeszcze nowe pomysły i co roku będzie on ewoluował, by zawierał wszystko co na rynku potrzebne, a firmy będą go przestrzegały i pokazywały swoim pracownikom i klientom / to bym wyrzuciła. Zamieniłabym, że np. firmy będą mogły odnosić się do niego np. na etapie negocjacji warunków umowy czy płatności.

 

Jakie największe wyzwania stoją przed branżą eventową?

Czy musi być tak poważnie?  Najważniejszym wyzwaniem, które jest obecnie realizowane to pokazanie Klientom, co jest celem organizowania wydarzeń firmowych. Pokazanie znaczenia eventu w marketingu firmy, a potem doboru odpowiednich narzędzi, które pozwolą osiągnąć ten cel. Najważniejsze to jednak jedność branży, mówienie jednym głosem, słuchanie siebie nawzajem i szkolenie, by być na jak największym poziomie.

 

źródło: OOH magazine
 
DMC Firewall is a Joomla Security extension!