---------------------------------
Agencja Power /dawniej Powersport/ specjalizuje się w organizacji imprez firmowych i integracyjnych dla firm, wyjazdów motywacyjnych i okolicznościowych, a także wydarzeń specjalnych
Nasza Marki to: AgencjaPOWER, DMCWarsawPoland, ONLINE, PLATFORMA. Serdecznie zapraszamy do organizacji wydarzeń i wyjazdó firmowych z PowerTEAM

    ---------------------------------

Wyszukiwanie

Podsumowanie ankiet dotyczących płatności w branży eventowej

płatności w branży eventowejJako Stowarzyszenie Branży Eventowej, której PowerSport jest członkiem, w dniu 27 września 2012 r. skierowaliśmy do Was prośbę o wypełnienia ankiet dotyczących płatności w branży eventowej.

W celu uzyskania jak najdokładniejszych wyników obrazujących zjawisko płatności w branży stworzyliśmy 4 różne ankiety, które skierowaliśmy do Klientów, Agencji Eventowych i Incentive, Miejsc/Obiektów/ oraz Podwykonawców.


W ciągu czterech dni w Ankiecie wzięło udział ponad 100 osób, co pokazuje jak bardzo bliski jest nam wszystkim ten temat.

Poniżej przedstawiamy zebrane wyniki.

Zacznę od naszych Klientów.
Klienci biorący udział w ankiecie najczęściej realizują do 50 eventów i wyjazdów rocznie. 36 % z nich podczas realizacji wydarzeń korzysta z pomocy agencji eventowych i Incentive. Zapytani o wzór umowy, Klienci odpowiadają, że bywa z tym różnie. Czasem więc przekazują swój wzór umowy, a czasem korzystają z wzoru agencji. Większość Klientów deklaruje, że skłonni są do negocjacji zawieranych umów. W 36 % przypadków Klienci deklarują zaliczki dla Agencji, a co do płatności przyznają, że realizują je bardzo indywidualnie.

Agencje eventowe i Incentive.
Ponad 40 różnych agencji wypowiedziało się na wskazany w ankiecie temat. 40 % z nich realizuje do 50 eventów rocznie, 42 %  ponad 50 eventów rocznie, 8% ponad 100 eventów rocznie. Możemy więc przyjąć, że ankietę wypełniły największe agencje istniejące na rynku.

W 47% agencje otrzymują zaliczki na realizowane eventy. Najczęściej korzystają ze swojego wzoru umowy i są skłonne do negocjacji jej warunków. Najwięcej agencji deklaruje, że otrzymuje płatność końcową do 14 dni po realizacji. 60% agencji spotkało się z terminem płatności powyżej 30 dni. Szkoda, że nie zbadaliśmy czy brali udział w takich przetargach

Miejsca eventowe –
hotele, restauracje, kawiarnie, kluby
Biorący udział w ankiecie to instytucje realizujące do 50 i ponad 100 eventów rocznie. Około 50 % wydarzeń obiekty realizują za pośrednictwem agencji, a przy podpisywaniu umów korzystają głównie ze swojego wzoru umowy. Właściciele obiektów są skłonni do negocjacji umów, przed realizowanym eventem pobierają zaliczki, a termin płatności faktury końcowej określają jako 14 dni.

Zostali nam Podwykonawcy:
Większość badanych realizuje od 50 do 100 eventów rocznie. Większość otrzymuje zaliczkę i korzysta ze swojego wzoru umowy. 32% z ankietowanych otrzymuje płatność w 14 dni, a 28%, więc bardzo dużo, powyżej 30 dni.

Jak wyglądają płatności w branży eventowej?Podsumowując:

Wszystkie strony jednogłośnie zadeklarowały, że są w stanie negocjować warunki płatności. Korzystajmy więc z tego i prośmy Klientów o dostosowanie warunków płatności do możliwości małej i średniej wielkości firmy.

Drodzy Klienci, postarajcie się brać pod uwagę, fakt, że często zdarza nam się realizować jednocześnie kilka eventów i wyjazdów, a co za tym idzie jako małe i średnie firmy nie jesteśmy w stanie finansować Państwa, dużych przedsięwzięć.

Załączam wyniki naszych badań


Do zobaczenia na kolejnych realizacjach
Olga Krzemińska /PowerSport, Stowarzyszenie Branży Eventowej/

Oferta POWER

  • Imprezy firmowe

    Imprezy firmowe

    Imprezy integracyjne, promocje nowych produktów, wyjazdy motywacyjne, imprezy okolicznościowe to nieodzowne elementy funkcjonowania wszystkich przedsiębiorstw. Wychodząc naprzeciw konkurencji przygotowaliśmy wiele oryginalnych scenariuszy wykorzystując nowatorskie pomysły oraz najnowsze osiągnięcia techniki.

    Read More
  • Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy zagraniczne to najlepsza forma motywacji i uznania zasług pracowników. To także świetny sposób wyrażenia wdzięczności Kluczowym Klientom Firmy za dotychczasową współpracę. Oczywiście pod warunkiem, że będą to wyjazdy dokładnie zaplanowane, bogate w atrakcje i zrealizowane w unikalnych miejscach.

  • Wydarzenia specjalne

    Wydarzenia specjalne

    Od wielu lat organizujemy i wspieramy różnorodne projekty i inicjatywy, łącząc je z podstawowymi wartościami firmy - ciągłego odkrywania nowych, lepszych sposobów działania, poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, poszerzania granic możliwości. Zapraszamy do śledzenia Wydarzeń Specjalnych na naszej stronie.

    Read More
Our website is protected by DMC Firewall!