---------------------------------
Agencja Power /dawniej Powersport/ specjalizuje się w organizacji imprez firmowych i integracyjnych dla firm, wyjazdów motywacyjnych i okolicznościowych, a także wydarzeń specjalnych. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, składania zapytań oraz spotkań podczas których przedstawimy Państwu pełną ofertę oraz stworzymy wyjątkową kreację specjalnie dla Państwa.
    ---------------------------------

Oferta POWERSPORT

  • Imprezy firmowe

    Imprezy firmowe

    Imprezy integracyjne, promocje nowych produktów, wyjazdy motywacyjne, imprezy okolicznościowe to nieodzowne elementy funkcjonowania wszystkich przedsiębiorstw. Wychodząc naprzeciw konkurencji przygotowaliśmy wiele oryginalnych scenariuszy wykorzystując nowatorskie pomysły oraz najnowsze osiągnięcia techniki.
  • Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy zagraniczne to najlepsza forma motywacji i uznania zasług pracowników. To także świetny sposób wyrażenia wdzięczności Kluczowym Klientom Firmy za dotychczasową współpracę. Oczywiście pod warunkiem, że będą to wyjazdy dokładnie zaplanowane, bogate w atrakcje i zrealizowane w unikalnych miejscach.
  • Wydarzenia specjalne

    Wydarzenia specjalne

    Od wielu lat organizujemy i wspieramy różnorodne projekty i inicjatywy, łącząc je z podstawowymi wartościami firmy - ciągłego odkrywania nowych, lepszych sposobów działania, poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, poszerzania granic możliwości. Zapraszamy do śledzenia Wydarzeń Specjalnych na naszej stronie.

Wyszukiwanie

Logowanie

Koszyk

Koszyk jest pusty

Organizacja konferencji prasowej - o czym warto pamiętać, jak profesjonalnie zorganizaować konferencję prasową

W tym artykule dowiesz się o organizacji konferecji prasowej - o czym warto pamiętać, jak profesjonalnie zorganizaować konferencję prasową, co powinieneś/naś zrobić przed, w trakcie i po konferencji, aby wydarzenie się udało.

Konferencja prasowa – lista to ‐ do

1. Określenie daty konferencji (bezpieczny czas 2‐4 tygodni wcześniej)

a. Sprawdzenie czy nie ma kolizji (Prelegenci, inne wydarzenia w tym samym czasie, święta narodowe)

2. Sala
a. Znalezienie
b. Sprawdzenie (wygląd, nagłośnienie, elementy przeszkadzające, możliwość ustawienie bez konfliktu ze spóźnionymi, bądź osobami, które będą musiały wcześniej wyjść) – przed rezerwację
c. Ustalenie ustawienia
d. Ponowne sprawdzenie – dzień przed konferencją (lub w sam dzień konferencji)

3. Catering
a. Właściciel sali, czy zewnętrzny?
b. Wycena
c. Ustalenie menu
d. Potwierdzenie ilości osób (najlepiej na 1‐2 dni przed; liczba przewidywana + ok. 10%)

4. Opracowanie programu konferencji

5. Opracowanie potencjalnie niewygodnych pytań i odpowiedzi

6. Zaproszenia dla dziennikarzy
a. Pomysł
b. Zlecenie/zamówienie (graficzne, gadżety, opakowanie)
c. Wysyłka

7. Lista mediów
a. Znalezienie dziennikarzy zainteresowanych „naszym tematem” (nie tylko nazwisko, ale także mail, telefon)
b. Wysyłka zaproszeń
c. Tzw. follow‐up (telefony z pytaniem, czy zaproszenie dotarło, czy będą obecnie na konferencji) – po wysyłce zaproszeń
d. Follow‐up powtórny (w tygodniu przed konferencją)

8. Materiały prasowe – przygotowanie i złożenie/nagranie
a. Teczka firmowa
b. Informacja prasowa
c. Tzw. backgroung (rozszerzony materiał prasowy)
d. Inne potrzebne materiały
e. Sylwetki prelegentów
f. Płyta/Pendrive:
i. Elementy wydrukowane
ii. Elementy graficzne (logoty, zdjęcia prelegentów, projekty, wizualizacje, itp. – rozdzielczość 300 dpi)
iii. Pliki dźwiękowe dla radia
iv. Wizualizacje dla telewizji
g. Sprawdzenie ilości

9. Krótko przed:
a. Sala (jw.)
b. Catering (jw.)
c. Sprawdzenie materiałów prasowych
d. Przygotowanie (briefing Prelegentów i Prowadzącego; przede wszystki w kwestii niewygodnych pytań!)
e. Przygotowanie tzw. koziołków
f. Opcjonalnie ‐ „dekoracja” sali (plakaty, standy, naklejki na laptopa, itp.)
g. Wybór osoby dokumentującej (fotograf, kamerzysta, itp.)

10. Konferencja:
a. Przygotowanie recepcji dla dziennikarzy
b. Opieka nad Prelegentami (także pilnowanie ustalonego czasu)
c. Umożliwienie ew. kontaktu dziennikarze‐prelegenci
d. Przewidywanie nieprzewidzianego

11. Krótko po:
a. Przesłanie materiałów do nieobecnych dziennikarzy
b. Monitoring mediów

12. Ocena i wnioski

Żródło: organizacja-eventow.com.pl

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd