---------------------------------
Agencja Power /dawniej Powersport/ specjalizuje się w organizacji imprez firmowych i integracyjnych dla firm, wyjazdów motywacyjnych i okolicznościowych, a także wydarzeń specjalnych. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, składania zapytań oraz spotkań podczas których przedstawimy Państwu pełną ofertę oraz stworzymy wyjątkową kreację specjalnie dla Państwa.
    ---------------------------------

Oferta POWERSPORT

  • Imprezy firmowe

    Imprezy firmowe

    Imprezy integracyjne, promocje nowych produktów, wyjazdy motywacyjne, imprezy okolicznościowe to nieodzowne elementy funkcjonowania wszystkich przedsiębiorstw. Wychodząc naprzeciw konkurencji przygotowaliśmy wiele oryginalnych scenariuszy wykorzystując nowatorskie pomysły oraz najnowsze osiągnięcia techniki.
  • Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy zagraniczne to najlepsza forma motywacji i uznania zasług pracowników. To także świetny sposób wyrażenia wdzięczności Kluczowym Klientom Firmy za dotychczasową współpracę. Oczywiście pod warunkiem, że będą to wyjazdy dokładnie zaplanowane, bogate w atrakcje i zrealizowane w unikalnych miejscach.
  • Wydarzenia specjalne

    Wydarzenia specjalne

    Od wielu lat organizujemy i wspieramy różnorodne projekty i inicjatywy, łącząc je z podstawowymi wartościami firmy - ciągłego odkrywania nowych, lepszych sposobów działania, poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, poszerzania granic możliwości. Zapraszamy do śledzenia Wydarzeń Specjalnych na naszej stronie.

Aktualności

25 maj 2018
 Agencja POWER od 25 maja działa zgodnie z RODO

25 maja 2018 r. wchodzą w życie nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych (tzw. ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, „RODO”). W związku z obowiązywaniem RODO chcemy poinformować, ...

13 luty 2018
Srebrny Certyfikat w programie Solidna Firma dla Agencji POWER

Srebrną statuetkę dla Agencji POWER w programie "Solidna Firma 2017" odebrał z ramienia Agencji POWER 9 lutego 2018r. nasz dzielny Incentive Manager Piotr . Certyfikaty Solidna Firma to spe...

19 grudzień 2017
Magicznych Chwil życzy Agencjia POWER

20 lat temu w 1997 roku w ostatni tydzień marca zaczęły się nasze pierwsze wyjazdy narciarskie do Val Thorens. Przez ten czas wiele się nauczyliśmy, niejedno zmieniliśmy, stabilnie się rozwijaliśmy.Je...

25 październik 2017
Nowy, większy Magazyn POWER

Nowa dobra wiadomość z „Życia Agencji POWER” Nie mieliśmy już jak i gidze pomieścić naszych kreatywnych pomysłów :) Zmieniliśmy więc lokalizację i powiększyliśmy 4 krotnie nasz magazyn :) Od 1.1...

Wyszukiwanie

Logowanie

Koszyk

Koszyk jest pusty

Dla magazynu "Galerie Handlowe" - Olga Krzemińska -Zasadzka

 

Magazyn Galerie HandloweDla magazynu "Galerie Handlowe" - wywiadu o  eventach w Centrach Handlowych udzieliła Olga Krzemińska - Zasadzka Managing Director Agencja POWER / V-ce Prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej.

ola1. Co oznaczają dziś nowoczesne i skuteczne działania marketingowe? 

 

Obecnie, mówiąc o nowoczesnych narzędziach marketingu, w dużej mierze myślimy o internecie, to w nim skupionych jest coraz więcej, coraz bardziej rozbudowanych i skutecznych  działań marketingowych. Internet daje nam nieograniczone wręcz możliwości reklamy, dotarcia do zainteresowanych naszą marką osób czy bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi  klientami. Dodatkowo jako praktyk branży eventowej, obserwuję, iż w chwili obecnej jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych staje się event. Event rozumiany jako dobrze przemyślane i zaplanowane działania, posiadające konkretny cel, który osiągamy przy wykorzystaniu różnorodnych narzędzi. W przeciwieństwie do dobrze już znanych na polskim rynku form reklamy czy komunikacji, event daje nam szansę na wyjątkowość i świeżość w działaniu, a co za tym idzie na wzrost zainteresowania naszą marką. Konsolidacja przedstawicieli tej nowej, perspektywicznej gałęzi promocji i budowanie platformy porozumienia pomiędzy przedstawicielami dynamicznie rozwijającej się branży, jest w tej chwili kluczowym działaniem podejmowanym przez branżę eventową.

 

2. Jak Państwa zdaniem działania eventowe wpływają / mogą wpływać na wizerunek centrum handlowego/ marki?

Według mnie centra handlowe i eventy to nierozerwalny wręcz duet, bo jak najskuteczniej zachęcić klientów do odwiedzenia naszego centrum czy zakupów jeśli nie przy wykorzystaniu eventu. Od kilku lat obserwuję wzrost ilości eventów odbywających się w centrach handlowych. Mikołajki, Dzień Kobiet, Walentynki, koncerty gwiazd, spotkania z VIP-ami tego typu wydarzenia na dobre wpisały się już w kalendarze większości obiektów. Musimy pamiętać, że zmieniła się rola centrów handlowych w naszym społeczeństwie. Kiedyś do centrum handlowego chodziło się na zakupy, dziś często pełnią one funkcję miejsc towarzysko-kulturalnych. W wielu miastach, to miejsca, w których po prostu warto bywać. To tam chodzimy do kina, na kawę, na obiad czy spotkania z przyjaciółmi. Tym bardziej, jeśli chcemy przyciągnąć do naszego centrum klientów, warto organizować w nim rożnego rodzaju eventy.


3.   Jak na przełomie ostatnich lat zmieniała się branża eventowa? Jakiego typu eventy obecnie dominują i z czego może wynikać ich tak duże nasilenie? Czy są to raczej wydarzenia pro-sprzedażowe (odbywające się na zasadzie zakupu, aby móc w nich uczestniczyć), targi i akcje społeczno-charytatywne, nie wiąże się z większymi nakładami finansowymi, a podkreślające CSR firmy czy może wydarzenia z udziałem znanej osoby/ celebryty?


Ostatnie lata, przyniosły wiele zmian w branży eventowej. Obecnie firmy są bardziej świadome tego jak ogromną rolę może odegrać event w strategii firmy czy marki. Event nie jest już kojarzony jedynie z „dobrą zabawą”, to narzędzie przy wykorzystaniu, którego jesteśmy w stanie osiągnąć założone cele i co ważne możemy dokładnie wyliczyć zwrot inwestycji z danego eventu. Zmiana podejścia do organizacji eventów ułatwia nam pracę przy realizacji i wcielaniu kreatywnych pomysłów i rozwiązań w życie. Obserwujemy, że powoli odchodzi się od realizacji eventów polegających na grze w paitball’a czy jeżdżeniu quadem, w ich miejsce pojawiają się przemyślane realizacje i strategie łączące wiele kanałów komunikacji. Co jest obecnie modne? Z moich obserwacji wynika, że w 2014 roku popularne było np. „spełnienie marzeń z dzieciństwa” – latanie w tunelu aerodynamicznym, organizowano też wiele  pokazów mody, gali podczas, których wręczano wyróżnienia i nagrody, coraz większą popularność zdobywają działania CSR, w których udział biorą także znane gwiazdy, sportowcy.

4.    Jak Państwa zdaniem będzie wyglądał rynek eventowy w ciągu najbliższych lat? Przez jakie działania może zostać zdominowany? Jakie typu wydarzenia będą cieszyły się największym zainteresowanie i dlaczego?


Moim zdaniem przyjmie się wszystko co nowoczesne, kreatywne i posiadające element elitarności. Obserwuję, że coraz większą popularnością cieszą się spotkania realizowane w mniejszym gronie, nastawione na osiągnięcie konkretnego celu. Firmy, coraz częściej odczuwają potrzebę realnego kontaktu z pracownikami, partnerami handlowymi, z roku na rok organizowanych jest coraz więcej wyjazdów team – buildingowych, integracyjnych czy motywacyjnych. Ożywienie obserwujemy także obszarze konferencji. To co trzeba zauważyć, to bez względu na rodzaj wydarzenia i miejsca jego realizacji, z roku na rok wplatamy w nie więcej nowoczesnych narzędzi i aplikacji. Moim zdaniem, to właśnie umiejętne wykorzystanie nowych technologii będzie decydowało o konkurencyjności i rozwoju dziedziny jaką jest organizacja eventów.

Our website is protected by DMC Firewall!