---------------------------------
Agencja Power /dawniej Powersport/ specjalizuje się w organizacji imprez firmowych i integracyjnych dla firm, wyjazdów motywacyjnych i okolicznościowych, a także wydarzeń specjalnych. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, składania zapytań oraz spotkań podczas których przedstawimy Państwu pełną ofertę oraz stworzymy wyjątkową kreację specjalnie dla Państwa.
    ---------------------------------

Oferta POWERSPORT

  • Imprezy firmowe

    Imprezy firmowe

    Imprezy integracyjne, promocje nowych produktów, wyjazdy motywacyjne, imprezy okolicznościowe to nieodzowne elementy funkcjonowania wszystkich przedsiębiorstw. Wychodząc naprzeciw konkurencji przygotowaliśmy wiele oryginalnych scenariuszy wykorzystując nowatorskie pomysły oraz najnowsze osiągnięcia techniki.
  • Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy motywacyjne

    Wyjazdy zagraniczne to najlepsza forma motywacji i uznania zasług pracowników. To także świetny sposób wyrażenia wdzięczności Kluczowym Klientom Firmy za dotychczasową współpracę. Oczywiście pod warunkiem, że będą to wyjazdy dokładnie zaplanowane, bogate w atrakcje i zrealizowane w unikalnych miejscach.
  • Wydarzenia specjalne

    Wydarzenia specjalne

    Od wielu lat organizujemy i wspieramy różnorodne projekty i inicjatywy, łącząc je z podstawowymi wartościami firmy - ciągłego odkrywania nowych, lepszych sposobów działania, poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, poszerzania granic możliwości. Zapraszamy do śledzenia Wydarzeń Specjalnych na naszej stronie.

Wyszukiwanie

Logowanie

Koszyk

Koszyk jest pusty

PowerSport dla Meetingplanner - podsumowanie roku 2012 w branży eventowej

 

MeetingPlanner.plNajważniejsze wydarzenie w branży

Wydaje mi się, że najważniejszym i największym wydarzeniem branży jest Gala Osobowość Roku Mice Poland. Pokazuje zarówno zleceniodawców, agencje jak i miejsca eventowe, które miały znaczący wpływ na rynek eventowy w Polsce w danym roku. Już 25 stycznia poznamy laureatów za 2012 rok, na co, jak myślę, wszyscy z niecierpliwością czekamy.

Cieszy mnie to, że miejsca eventowe zaczęły dostrzegać potencjał w Branży Eventowej i organizowanych przez nią spotkaniach. Dzięki takiej współpracy zyskują zarówno miejsca – event managerowie – poprzez ich poznanie są w stanie przygotować atrakcyjniejszą i ciekawszą ofertę dla Klienta, zyskuje branża – poprzez bardziej ścisłą współpracę może osiągnąć więcej, zyskuje Klient – poprzez rozszerzenie ofert Agencji Eventowej i znajomości rynku.

Dominujące tendencje

Najważniejszą, moim zdaniem, decyzją, która miała wpływ na całą branżę było wprowadzenie podatku od imprez firmowych. Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z 17 stycznia 2012 r. uznał, że spotkania integracyjne dla pracowników stanowią ich przychód, co pociągnęło za sobą konsekwencje w postaci zwiększenia organizacji szkoleń i imprez kulturalnych, które nie podlegają opodatkowaniu pracowników. Decyzja ta była bardzo kontrowersyjna dla branży eventowej, a także innych instytucji zrzeszających firmy np. Lewiatanu, który chciał zaskarżyć decyzję do Trybunału Konstytucyjnego.
Według mnie imprezy firmowe nie powinny być opodatkowane z kilku powodów:
- pracownik nie ma wpływu na decyzję i potrzeby pracodawcy – jeśli pracodawca ma potrzebę budowania zespołu /team-building/, polepszenia pracy przed integrację, solid
ny pracownik, nie ma wpływu na wyjazd – wręcz przeciwnie – chcąc polepszać swoją pracę powinien w wyjeździe integracyjnych wziąć udział,
- czy polityk biorący udział w wiecu wyborczym powinien mieć dopisane koszty wynagrodzenia i opodatkowane koszty wyborcze? Dlaczego nie? To również jest event!
- pracodawcy mają coraz więcej obciążeń i ograniczeń – np. brak odliczania Vat-u od samochodów osobowych i tych co ciężarowymi kiedyś były, brak możliwości odliczania alkoholu, kosztów reprezentacji, Vat na szkolenia , podatek i zus od składek na nieobowiązkowe składki zdrowotne
Drugą ważną decyzją tego roku, ale jeszcze nie wprowadzoną (Unia Europejska ma na jej wprowadzenie 2 lata) jest 30to- dniowy termin płatności po zakończonym wydarzeniu. Na mocy ustawy Zleceniodawca ma obowiązek uiścić zapłatę za usługę w terminie 30 dni od jej dostarczenia.
Jakiś czas temu do agencji dotarło zaproszenie do przetargu, w którym obowiązywał 90-cio dniowy termin płatności. Agencje, Stowarzyszenia i Media Branżowe stanęły do rozmów, zajęły wspólne stanowisko i stanęły do rozmów z korporacją, starając się o skrócenie czasu płatności po wydarzeniu.


Topy i wtopy

Bardzo pozytywnie oceniamy współpracę pomiędzy Stowarzyszeniami Branżowymi i coraz lepszą między nimi komunikację, dzięki której coraz częściej udaje się wypracowywać wspólne stanowiska w wielu kwestiach, niekiedy bardzo ważnych dla działania i rozwoju branży.

Trendy i eksperymenty

W 2012 roku, a w szczególności w jego drugiej połowie zauważyliśmy, iż  nasi Klienci zaczęli organizować spotkania w mniejszych gronach. Niewiele firm, w przeciwieństwie do lat ubiegłych, pozwoliło sobie kilkudniowe spotkania wszystkich pracowników. Większość wydarzeń, które udało nam się zorganizować była jednodniowa i odbywała się w niedalekiej odległości od siedziby organizacji. Dalsze i bardziej skomplikowane realizacje były zazwyczaj przeznaczone dla top managerów i zarządu. Obie te grupy ceniły sobie bardzo wysoki poziom realizacji.
To już kolejny rok, gdzie w dziedzinie integracji tryumfuje jej kreatywna forma. Klienci uwielbiają wszelkiego rodzaju zajęcia zmuszające do współpracy, która w rezultacie prowadzi to stworzenia wspólnego dzieła. Oby pozostały w modzie jak najdłużej.


Mój biznes

Power Sp. z o.o. podwoiła swoje obroty, a co za tym idzie ilość organizowanych imprez firmowych i integracyjnych, a także wyjazdów motywacyjnych. Zatrudniliśmy 2 nowe osoby, powiększyliśmy park aut i magazynu o nowe sprzęty, a nasze oferty o nowe scenariusze eventowe. Zmieniliśmy biuro na większe, rozpoczęliśmy współpracę z nowymi dużymi podwykonawcami, miejscami, a także destynacjami. Zmieniliśmy także lay-out naszej oferty, w 2012 ponownie otrzymaliśmy nagrodę Firma Roku 2012. Rozwijamy się więc bardzo dynamicznie, a nasi Klienci wracają do nas po realizacjach z czego jesteśmy również bardzo dumni.

W 2012 roku wprowadziliśmy także nową markę dla Klientów VIP – Elite Circle, która z powodzeniem, przeprowadziła kilka motoryzacyjnych wydarzeń specjalnych i z optymizmem patrzymy w przyszłość i realizację największego wydarzenia Rage 2013.

MeetingPlanner.pl

 

Our website is protected by DMC Firewall!